Fraud Blocker Functioneel beheerder Burgerzaken | Gemeente Zeist | ZZP

Functioneel beheerder Burgerzaken

Logo van gemeente zeist met een abstract ontwerp met blauwgroen strepen die een gestileerde 'z' vormen boven de tekst 'gemeente zeist.

Aanvraagnummer: 5965
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 24 uur
Tarief: €0 - €90 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig, en onze cultuur is informeel. Met ongeveer 400 collega’s werken we voor en met circa 67.000 inwoners. De lijnen zijn kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we flexibel inspelen op wat er in de samenleving speelt. We verwelkomen iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je achtergrond of levensstijl ook ligt, als je je herkent in het profiel, solliciteer!

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en professional blijft groeien. We zoeken iemand die zijn kwaliteiten en zelfkennis inzet om met humor en lef uitdagingen aan te gaan.

Team
Informatievoorziening

Opdracht
De komende periode ben je verantwoordelijk voor het beheer van Key2Burgerzaken, Centric Burgerzaken, Centric e-Diensten en gekoppelde systemen en koppelingen. Je zorgt voor het onderhouden van deze applicaties binnen de gemeente Zeist. Je beheert proactief de applicaties, handelt incidenten en meldingen af, richt processen in en zorgt voor een soepel verloop. Je beoordeelt en test updates, houdt documentatie bij en implementeert regelgeving en wetgeving correct in de systemen. Je neemt verantwoordelijkheid en bent actief betrokken. Kortom, je verzorgt het applicatiebeheer van A tot Z.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau;
2. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van Key2Burgerzaken, Centric Burgerzaken en Centric e-Diensten;
3. Werkervaring binnen een gemeente.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder Key2Burgerzaken, Centric Burgerzaken, Centric e-Diensten (35 punten);
5. Minimaal 2 jaar werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente (15 punten);
6. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in IT (10 punten);
7. Werkervaring met het implementeren en inrichten van een Burgerzakenapplicatie bij een gemeente (20 punten);
8. Uurtarief maximaal €90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk en fee (10 punten);
9. Uiterlijk beschikbaar per 15 januari 2025 (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Proactief;
- Communicatief sterk;
- In staat verbinding te maken met de business;
- Zelfstandig en een teamspeler;
- Energievol en enthousiast;
- Denken in mogelijkheden.

Functieschaal
De functie is ingedeeld in functieschaal 9, conform de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Hybride werken is mogelijk.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 8 januari 2025 vanaf 12:00 uur. Kandidaten die worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht en moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit in overeenstemming zijn met de Waadi-registratie in het handelsregister.

De reactietermijn voor deze aanvraag sluit op maandag 6 januari 2025 om 09:00 uur.