Aanvraagnummer: 6059
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 24 tot 28 uur
Tarief: €75 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 13-01-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtgever
Huizen, een dorp met een bijzondere geschiedenis in het Gooi, Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Meer dan 400 medewerkers werken voor de gemeente Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Opdracht
Als processpecialist ben jij verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van procesbeheersing binnen het fysieke domein in de gemeente Huizen. Je brengt samen met de betrokkenen processen in kaart en zoekt naar verbetermogelijkheden. Er zijn al enkele tientallen processen beschreven. Jouw opdracht is om in 2025 nog tientallen processen te beschrijven en andere te evalueren. Ook bouw je mee aan een kwaliteitsmanagementsysteem binnen het fysieke domein. Je werkt nauw samen met de kwaliteitsmedewerker, adviseur bedrijfsvoering en het management.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Beschikbaar vanaf 13 januari 2025 voor minimaal 24 uur per week gedurende de gehele opdracht;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo 4-niveau.
Gunningscriteria
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het in kaart brengen van organisatieprocessen (motiveer in het cv) (30 punten);
4. Antoonbare werkervaring met procesmanagement- en kwaliteitsmanagementsystemen (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (10 punten);
6. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo bachelorniveau (10 punten);
7. Een maximum uurtarief van €75 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u voldoet aan het bovengenoemde profiel.
Competenties
- Je weet mensen te enthousiasmeren en te overtuigen van het belang van goed beschreven processen, zonder hier rigide in te zijn.
- Je begrijpt dat de organisatie in ontwikkeling is en houdt rekening met gevoeligheden en werkdruk, zonder jouw opdracht uit het oog te verliezen.
- Je bent positief-kritisch, analytisch sterk en legt snel je vinger op de zere plek. Je bent bereid mee te bouwen aan oplossingen.
Functieschaal
Deze functie is indicatief ingedeeld in functieschaal 8, zoals verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op werkdagen in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 9 januari 2025 tussen 09:00 en 13:00 uur. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 8 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze opdracht.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).