Aanvraagnummer: 6076
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Roelofarendsveen
Uren per week: 28 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 27-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op: Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Als een zzp'er de opdracht gegund krijgt, dient deze in dienst te gaan (bijvoorbeeld via Payroll, Detachering of Uitzendbureau) om de opdracht uit te voeren.
Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens en de grote wateren Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.
Opdracht
Wij hebben een opschoonactie uitgevoerd in onze organisatie om papierloos werken mogelijk te maken. Dit heeft geresulteerd in een toename van werkzaamheden bij onze afdeling.
Voor deze opdracht zoeken we tijdelijke ondersteuning op het gebied van:
- Beheren, registreren en archiveren van (digitale) documenten in het zaaksysteem;
- Naleven van wet- en regelgeving rondom informatiebeheer, zoals de Archiefwet;
- Ondersteunen van collega’s bij vragen en problemen rondom informatiebeheer;
- Controleren van de kwaliteit en volledigheid van gearchiveerde documenten.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. 'Bring your own device' is van toepassing. De kandidaat moet zelf een mobiele telefoon met abonnement meenemen voor zakelijke contacten;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op hbo-bachelorniveau;
3. Minimaal 3 jaar ervaring als medewerker DIV binnen een gemeentelijke instelling.
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV binnen een gemeentelijke instelling;
5. Kennis van de Archiefwet;
6. Aantoonbare ervaring met zaakgericht werken;
7. Minimaal 1 jaar ervaring met het Zaaksysteem Djuma in de afgelopen 5 jaar;
8. Minimaal 1 jaar ervaring met werken in Ceelo in de afgelopen 5 jaar;
9. Minimaal 1 jaar ervaring met de zaaktypecatalogus iNavigator in de afgelopen 5 jaar.
Competenties
- Accuraat;
- Zelfstandig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7-8.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 7 januari 2025. Kandidaten die hiervoor worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk maandag 6 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn voor deze opdracht sluit op vrijdag 27 december 2024 om 09:00 uur.