Aanvraagnummer: 6082
Organisatie: Gemeente Westerveld
Locatie: Diever
Uren per week: 16-20 uur
Tarief: €115 per uur
Duur van de opdracht: 30 juni 2025
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 02-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Werken voor de Gemeente Westerveld betekent werken in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe. Hier streven bestuur en organisatie samen naar hoogwaardige dienstverlening, waarbij initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties worden gestimuleerd en gefaciliteerd. Kenmerkend voor de Gemeente Westerveld zijn korte lijnen, een informele werksfeer en weinig hiërarchie. Na een warm onthaal introduceert jouw team de organisatie en collega’s. Het team bestaat uit een mix van lerende en ervaren collega’s.
Opdracht
De gemeente Westerveld heeft een grote woningbouwopgave: 1.000 woningen toevoegen aan de bestaande woningvoorraad voor 2030. De gebiedsontwikkelaar brengt expertise mee voor de verschillende locaties en inspireert medewerkers. Deze tijdelijke functie is vrij in invulling en niet gebonden aan instructies. We zoeken een zelfstandig en ervaren gebiedsontwikkelaar die in staat is om projecten richting uitvoering te brengen. Je bent politiek sensitief en weet verbindingen te leggen tussen de gemeente en stakeholders.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau;
2. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur en/of projectleider gebiedsontwikkeling binnen een gemeentelijke instelling;
3. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar met projectmatige woningbouw én commercieel vastgoed.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in Planologie of Vastgoed (15 punten);
5. Minimaal 8 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur en/of projectleider gebiedsontwikkeling binnen een Drentse plattelandsgemeente (25 punten);
6. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar met strategische adviezen op het gebied van projectmatige woningbouw en commercieel vastgoed (35 punten);
7. Minimaal 5 jaar werkervaring met direct advies aan gemeentelijk bestuur over gebiedsontwikkeling (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Zelfstandig;
- Resultaatgericht;
- Adviseren;
- Kritisch;
- Oplossingsgericht;
- Overtuigingskracht;
- Communicatieve vaardigheden;
- Onderhandelen.
Functieschaal
Uurtarief maximaal €115,00 exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werk.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken: ja
Werkdagen: flexibel.
Planning
De gesprekken zijn gepland op maandag 6 januari 2025 vanaf 09:00 uur. Uiterlijk vrijdag 3 januari 2025 ontvangen uitgenodigde kandidaten bericht. Andere kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever vraagt om een geheimhoudingsverklaring.
- Indien personeel wordt ter beschikking gesteld, moet de opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Reactietermijn
Reageren kan tot donderdag 2 januari 2025, 09:00 uur.