Aanvraagnummer: 6101
Organisatie: Omgevingsdienst West-Holland
Locatie: Leiden
Uren per week: 0 tot 32 uur
Tarief: €95 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Januari 2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 03-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht, bodem en het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?
Opdracht
Het doel is om een professionele inkooporganisatie te creëren die voldoet aan wet- en regelgeving, maximale waarde uit uitgaven haalt en transparantie biedt in het inkoopproces.
Deeldoelstellingen:
- Inzicht verkrijgen in het huidige uitgavenpatroon van de organisatie.
- Het opstellen van een gestructureerde inkoopkalender.
- Het conform regelgeving uitvoeren van noodzakelijke aanbestedingen.
- Het vergroten van interne kennis, draagvlak en naleving met betrekking tot inkoopprocessen.
- Het implementeren van effectief inkoopaccountmanagement om de zichtbaarheid en toegankelijkheid van de inkoopafdeling te vergroten.
- Het ontwikkelen en implementeren van een uniform contractmanagementproces om naleving van afspraken te waarborgen, leveranciersprestaties te monitoren en waarde uit contracten te maximaliseren.
Voorwaarden inschrijving
De opdrachtgever zoekt een team van professionals dat deze opdracht kan oppakken. Het team mag bestaan uit junioren en senioren.
Wij verwachten een offerte (inclusief cv’s) waarin de teamleden worden benoemd en de aanpak en verdeling van de werkzaamheden worden toegelicht. Per criterium moet worden gemotiveerd hoe aan het criterium wordt voldaan. Het team schrijft zich in met een gemiddeld uurtarief voor alle teamleden.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. 'Bring your own device’ is van toepassing: kandidaten nemen zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en een laptop (niet ouder dan 2019) mee.
2. Een gemiddeld uurtarief van €95,- exclusief btw, inclusief Fee Flextender en reiskosten woon-/werkverkeer.
3. Minimaal een afgeronde hbo opleiding in inkoop/facility en een afgeronde NEVI 1.
4. Een offerte met uitwerking van de werkzaamheden.
5. De lead-kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met inkoopondersteuning binnen een gemeentelijke instelling/regio.
Selectiecriteria
6. Alle teamleden hebben aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met inkoopondersteuning binnen een gemeentelijke instelling/regio (25 punten).
7. Het team bestaat uit ten minste 3 kandidaten, waarvan één kandidaat in de lead wordt gesteld, beschreven in de offerte (35 punten).
8. De aanbiedende partij begeleidt het team op inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling tijdens de opdracht en zorgt voor voldoende achtervang om continuïteit te garanderen (40 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Schakelen tussen operationeel, tactisch, strategisch en bestuurlijk niveau.
- Analytisch vermogen.
- Plannen en organiseren.
- Vasthoudend.
- Resultaatgericht.
- Samenwerkend.
- Zelfstandig.
Beoordeling van de gunningscriteria
Flextender beoordeelt de cv’s van kandidaten die voldoen aan de minimumeisen op basis van de genoemde gunningscriteria.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht om de opdracht niet te gunnen. Er geldt een opschortende termijn voor eventuele bezwaren.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 2. Uiterlijk maandag 6 januari 2025 ontvangen uitgenodigde kandidaten bericht. Overige kandidaten ontvangen bericht na de gesprekken.
Overige informatie
- De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze in het handelsregister geregistreerd te staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Reactietermijn
De reactietermijn voor deze aanvraag loopt tot vrijdag 3 januari 2025, 09.00 uur.