Aanvraagnummer: 6130
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-11-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 24-12-2024 11:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met betrokken medewerkers. We werken op basis van de kernwaarden vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig. Met ongeveer 400 collega’s werken we voor en met 60.000 inwoners. Hierdoor zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel en onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is belangrijk om flexibel in te spelen op wat er in de samenleving speelt.
Als medewerker van de gemeente Zeist ben je betrokken bij Zeist en haar inwoners. Samen met je collega’s werk je continu aan een toekomstbestendige en aantrekkelijke gemeente. Onze uitdaging ligt in het verbeteren van de dienstverlening aan inwoners, bedrijven en instanties. We werken klantgericht en vormen op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Team Vitale en Veilige Wijken
Samen met wijkmanagers, adviseurs veiligheid, accountmanagers cultuur, sport, recreatie en toerisme, het ondernemersplein en de Boa’s zorgen we voor vitale en veilige wijken in Zeist. Het team van circa 45 medewerkers werkt intensief samen met maatschappelijke partners, inwoners en bedrijven. Belangrijke waarden zijn kracht, nabijheid en vertrouwen. Er is ruimte voor eigen initiatief, maar we doen het samen. We houden elkaar scherp en werken als team.
Opdracht
Momenteel werken er 9 enthousiaste toezichthouders en handhavers. Ons werkveld en takenpakket zijn de afgelopen jaren veranderd. Daarom werken we met taakaccenten. Iedere medewerker heeft een eigen wijk onder zijn/haar hoede en werkt samen aan leefbaarheid, veiligheid en wijkcontact. Je weet wat er speelt, denkt in oplossingen en schakelt op waar nodig. Samenwerking met partners zoals politie, vergunningen, openbare orde en wijkmanagers is belangrijk.
In noodsituaties verleen je eerste hulp en assisteer je hulpverleners. Bij overtredingen durf je mensen aan te spreken. Door je rustige, respectvolle optreden maak je contact en help je mensen nadenken over hun gedrag. Humor en inlevingsvermogen zijn hierbij belangrijk. Als BOA ben je actief in wijken, zichtbaar en aanwezig wanneer nodig.
Vereisten / knock-outcriteria
- Afgeronde opleiding op minimaal mbo+-niveau.
- Getuigschrift Buitengewoon Opsporingsambtenaar.
- Geldig RTGB-certificaat.
- Aantoonbare werkervaring als BOA.
- Bereidheid tot onregelmatige diensten (inclusief weekenden, feestdagen, avonden).
Gunningscriteria
- Minimaal 3 jaar werkervaring als BOA domein 1 bij een overheidsorganisatie. (50 punten)
- Werkervaring in de wijk, met duidelijk voorbeeld in het cv. (30 punten)
- In het bezit van rijbewijs B. (20 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je voldoet aan het profiel.
Competenties
Je legt gemakkelijk contact met inwoners, ondernemers en partners. Je kunt samenwerken en begrijpt gemeentelijk werk. Je overziet situaties en blijft rustig bij spanningen. Je hebt een positieve instelling, goede communicatieve vaardigheden, humor en gezond verstand. Je werkt goed in teamverband en kunt zelfstandig handelen wanneer nodig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 7, gekoppeld aan de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
2
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
In overleg op basis van een rooster. Hybride werken is mogelijk als het rooster dit toestaat.
Planning
Gesprekken zijn gepland op woensdag 16 oktober 2024 tussen 09.30 en 12.30 uur. Uiterlijk op 15 oktober 2024 wordt bekend wie is uitgenodigd. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) - P is verplicht en moet binnen 4 weken na start worden geleverd.
- Opdrachtnemer moet in het handelsregister staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Reactietermijn
Reageer uiterlijk vrijdag 11 oktober 2024, 09.00 uur.