Fraud Blocker Beleidsadviseur Vluchtelingen en Nieuwkomers | ZZP Opdracht

Beleidsadviseur Vluchtelingen en Nieuwkomers

Logo van gemeente zeist met een abstract ontwerp met blauwgroen strepen die een gestileerde 'z' vormen boven de tekst 'gemeente zeist.

Aanvraagnummer: 6137
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 32 uur
Tarief: €100 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op: Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Reageren kan wel, maar bij gunning dient de zzp’er in dienst te gaan (payroll/detachering/uitzendbureau).

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met een open en informele werksfeer. Met ongeveer 400 collega’s werken we voor en met ruim 67.000 inwoners. We zoeken medewerkers die, ongeacht achtergrond of levensstijl, willen bijdragen aan onze organisatie.

In Zeist werk je vanuit eigen verantwoordelijkheid en krijg je ondersteuning om als professional te groeien. Wij zoeken geen perfecte medewerker, maar iemand die met humor en lef uitdagingen aangaat.

Opdracht
Vanwege een rolverschuiving in het team vluchtelingen en nieuwkomers zoeken wij een beleidsadviseur vluchtelingen en nieuwkomers. Werkzaamheden:

  • Regie voeren op inburgering, integratie, vluchtelingenopvang en huisvesting van statushouders.
  • Voorzitterschap van het opgaveteam en bestuurlijke overleggen.
  • Contacten onderhouden met samenwerkingspartners.
  • Budgetbeheer voor opvang vluchtelingen, Wet Inburgering en begeleiding.
  • Adviseren en informeren van college en raad over vluchtelingenbeleid en Wet Inburgering.
  • Doorontwikkeling opvang Oekraïense vluchtelingen en samenwerking met het COA.
  • Ondersteunen bij de Provinciale Regietafel migratie en integratie.
  • Beantwoorden van ingekomen brieven en raadsvragen.
  • Regie op huisvesting van minderjarige vluchtelingen en statushouders.
  • Samenwerken met de opgavemanager en bijdragen aan beleidsontwikkelingen.

Vereisten
1. Minimaal hbo-opleiding afgerond;
2. Minimaal 2 jaar werkervaring als beleidsadviseur sociaal domein bij een gemeente.

Gunningscriteria
3. Beschikbaar vanaf 13 januari 2025, voor 32 uur per week (10 punten);
4. Minimaal 2 jaar werkervaring als beleidsadviseur sociaal domein (35 punten);
5. Werkervaring met vluchtelingenbeleid en inburgering (25 punten);
6. Werkervaring binnen crisisopgaves (20 punten);
7. Maximaal uurtarief van €100,- exclusief btw, inclusief reiskosten (10 punten).

Vermeld in het cv duidelijk hoe de kandidaat voldoet aan het profiel.

Competenties

  • Communicatief sterk
  • Politiek sensitief
  • Samenwerkingsgericht
  • Oplossingsgericht
  • Crisisbestendig
  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Analytisch
  • Inlevingsvermogen

Functieschaal
Schaal 10 volgens de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief 2 referenties.

Werkdagen
Beschikbaarheid op maandag t/m vrijdag. Hybride werken is mogelijk.

Planning
Gesprekken vinden plaats op vrijdag 10 januari 2025 vanaf 13:00 uur. U ontvangt uiterlijk op woensdag 8 januari bericht als u wordt uitgenodigd. Andere kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd.

Overige informatie

  • Een VOG is verplicht en moet binnen 4 weken na de start aangeleverd worden.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient registratie in het handelsregister volgens de Waadi verplichting.

Reactietermijn
Reageren kan tot maandag 6 januari 2025, 09:00 uur.