Aanvraagnummer: 6153
Organisatie: Omgevingsdienst Noord-Holland Noord
Locatie: Hoorn
Uren per week: 36 uur
Tarief: €125 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 15-01-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 08-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Wij zoeken een energieke teamleider op het gebied van informatie- en communicatietechnologie (ICT), documentaire informatievoorziening (DIV) en administratieve ondersteuning.
Opdracht
Jouw verantwoordelijkheden:
- Het aansturen, coachen en ontwikkelen van de teamleden binnen het I&A-team;
- Beheersen en bewaken van processen en projecten samen met vijf senioren binnen het team;
- Het waarborgen van goede samenwerking tussen disciplines, teams en afdelingen van OD NHN;
- Adviseren over de inzet van ICT, DIV en administratieve ondersteuning;
- Bevorderen van innovatie, expertise en klantgericht werken;
- Zorgen dat het ICT-beleid aansluit op de behoeften van de organisatie;
- Opstellen en bewaken van jaarplannen, KPI’s en doelstellingen van het team I&A en afdeling Bedrijfsvoering;
- Vertalen van verbeterpunten naar concrete acties en verandertrajecten;
- Budgetbeheersing van personeel en ICT-materiaal met planning, monitoring en rapportage;
- Aanleveren van gegevens voor de P&C-cyclus;
- Regie voeren over uitbestede werkzaamheden, contractmanagement en leveranciersaansturing.
Een belangrijke taak is het analyseren van de huidige inrichting van het team I&A. Hierop baseer je een voorstel voor een toekomstbestendige inrichting en positionering van het team binnen de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (OD NHN).
Met je inzicht en analytisch vermogen stel je heldere doelstellingen en ambities op en realiseer je deze succesvol. Je bent adviseur, coach, organisator en coördinator. Je motiveert collega’s en haalt het beste uit het team en individuele medewerkers.
Je coördineert werkoverleggen, bewaakt planningen en uitvoeringen, houdt trends en ontwikkelingen goed in de gaten en maakt rapportages. Je stimuleert groei en ontwikkeling van medewerkers, afgestemd op hun loopbaan.
Dit zijn je collega’s
Je werkt in een dynamisch team van ongeveer 33 medewerkers, ondersteund door vijf senioren met inhoudelijke kennis. Je maakt ook deel uit van het managementteam van de afdeling Bedrijfsvoering, bestaande uit de afdelingmanager en drie teamleiders. Jullie werken samen aan verdere professionalisering van de afdeling en specifiek het team I&A.
Over de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord
De OD NHN heeft zo’n 250 ervaren collega’s die werken aan milieutaken voor zestien gemeenten in Noord-Holland Noord en natuurtaken voor de provincie. We zijn specialist in thema’s als afval, energietransitie, klimaat, natuur en meer. Ons moderne kantoor is goed bereikbaar in Hoorn, nabij het station.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde opleiding;
2. Beschikbaar per 15 januari 2025, minimaal 36 uur per week;
3. Minimaal 5 jaar ervaring als leidinggevende op ICT, DIV en administratieve ondersteuning.
Gunningscriteria
4. Werkervaring met projectmanagement en verandertrajecten (30 punten);
5. Werkervaring als strategisch denkende leidinggevende met ICT-kennis (20 punten);
6. Uurtarief maximaal €125 exclusief BTW, inclusief reiskosten (30 punten);
7. Bereidheid om na 1040 uur bij opdrachtgever in dienst te treden (10 punten);
8. Zzp’ers moeten de overeenkomsten met Payroll/Detachering/Uitzendbureau onderbouwen (10 punten).
Duid in het CV aan hoe je voldoet aan dit profiel.
Competenties
- Visie en strategisch/tactisch denkvermogen;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Proactief en verbindend;
- Resultaatgericht en analytisch;
- Leidinggeven.
Functieschaal
De functie valt onder functieschaal 11 (CAO van toepassing).
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Opdracht wordt vervuld op minimaal 4 werkdagen. Hybride werken is mogelijk.
Planning
Gesprekken vinden plaats op maandag 13 januari 2025 tussen 13:30 en 15:55 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk vrijdag 10 januari bericht.
Overige informatie
- VOG kan worden gevraagd.
- Start pas na aanlevering van VOG.
- Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, dient opdrachtnemer geregistreerd te zijn volgens de Waadi-regeling.