Aanvraagnummer: 6173
Organisatie: Gemeente Wijk bij Duurstede
Locatie: Wijk bij Duurstede
Uren per week: 28 uur
Tarief: €75 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 1 maand(en)
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00
Deel deze opdracht
Let op: Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd. Wanneer de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, moet deze in dienst gaan via Payroll, Detachering of Uitzendbureau. Vermeld bij inschrijving duidelijk via welke partij je de opdracht uitvoert.
Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: groot genoeg om klein te blijven
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede een gemeente met circa 24.000 inwoners en 150 medewerkers. Bij ons werk je niet alleen met je hoofd, maar steek je ook je handen uit de mouwen. We kennen korte lijnen tussen inwoners, ondernemers en bestuur, waarbij pragmatiek en talentontwikkeling centraal staan. Meer informatie vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.
Opdracht
Als Management Assistent/Bestuursecretaresse zorg je dat alles soepel verloopt. Je beheert complexe agenda’s, schakelt snel tussen werkzaamheden en ondersteunt het college van burgemeester en wethouders en de gemeentesecretaris.
Werkzaamheden:
- Proactief beheren van agenda’s van burgemeester, wethouders en gemeentesecretaris
- Meelezen in mailboxen voor optimale ondersteuning
- Voorbereiden van wekelijkse collegevergaderingen
- Beheren van de gezamenlijke mailbox en uitzetten van acties
Vereisten
- Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Management Assistent/Bestuursecretaresse bij een gemeente
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in een relevante richting
- Beschikbaar per 20 januari 2025 voor 28 uur per week
Gunningscriteria
- Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar in een vergelijkbare functie bij een gemeente (30 punten)
- Afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau (25 punten)
- Werkervaring met het voorbereiden van vergaderingen (15 punten)
- Ervaring met samenwerking met directie/secretaris (20 punten)
- Maximum uurtarief van € 75,- exclusief BTW (10 punten)
Geef in je cv duidelijk aan hoe je aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties:
- Goede gesprekspartner
- Communicatief vaardig in taal en geschrift
- Accuraat, integer en stressbestendig
- Doorzettingsvermogen
- Organiserend, analyserend en verbindend
- Flexibele werkhouding
Beoordeling
Kandidaten worden beoordeeld op relevante werkervaring in vergelijkbare opdrachten en organisaties. De opdracht wordt gegund aan degene die het beste aansluit bij het profiel. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om niet te gunnen.
Functieschaal: schaal 7 conform CAO.
CV-eisen: Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.
Werkdagen: maandag tot en met vrijdag. Hybride werken is niet mogelijk.
Planning: Gesprekken vinden plaats op donderdag 9 januari 2025 van 14:00 tot 17:00. Uiterlijk dinsdag 7 januari 2025 worden kandidaten uitgenodigd.
Overige informatie:
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG)
- Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, dient opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd te zijn conform Waadi
Reactietermijn: Tot maandag 6 januari 2025, 09:00 uur kun je reageren.