Aanvraagnummer: 6181
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 11-02-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 07-01-2025 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met betrokken medewerkers. We werken op basis van onze kernwaarden: vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Hierdoor zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. We spelen flexibel in op wat er in de samenleving gebeurt.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Samen met je collega’s werk je continu aan een aantrekkelijke gemeente. We richten ons op onze klant en vormen op eigentijdse wijze de schakel tussen politiek en burger.
Team
Je werkt binnen het team Beheer Openbare Ruimte (40 fte) samen met collega’s aan de realisatie van onder- en herinrichtingsprojecten in de gemeente Zeist.
Opdracht
Je schakelt actief met de ambtelijke en bestuurlijke opdrachtgever om koers te bepalen en weet wanneer je moet opschalen of een besluit moet ophalen. Je bent de schakel tussen de aannemer en de opdrachtgever, stuurt een multidisciplinair projectteam aan en hebt oog voor de diverse beheervariabelen (GROTICK). Tijdens de uitvoering verlies je inwoners, belangengroepen en collega’s niet uit het oog. Jij bewaakt de financiën, rapporteert over de voortgang en werkt samen met belanghebbenden aan concrete resultaten.
Je hebt een HBO-opleiding, bijvoorbeeld Civiele Techniek, en relevante werkervaring op het gebied van civiel projectmanagement. Je beschikt over een rijbewijs, kunt zelfstandig werken, durft knopen door te hakken en houdt rekening met politieke gevoeligheden. Je bent communicatief sterk en begrijpt de werking van social media. Je kunt collegevoorstellen opstellen en hebt ervaring met vernieuwende vormen van aanbesteden en contracteren.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 11 februari 2025 voor minimaal 36 uur per week.
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als projectleider civiel binnen een gemeente.
3. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau in de richting van Civiele Techniek.
Gunningscriteria
4. Minimaal 7 jaar ervaring met omgevingsmanagement en informatievoorziening richting partners, inwoners en bestuurders (20 punten).
5. Minimaal 7 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider civiel binnen een gemeente (35 punten).
6. Minimaal 4 jaar ervaring in de afgelopen 6 jaar met multidisciplinaire projecten (water, riolering, groen, bomen, infrastructuur) binnen een overheidsorganisatie (30 punten).
7. Ervaring met vernieuwende vormen van aanbesteden (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij of de kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Sociaal en communicatief sterk in woord en schrift.
- In staat om medewerkers te coachen en reflecteren op hun gedrag.
- Bestuurlijke en politieke sensitiviteit binnen en buiten de organisatie.
Functieschaal
Deze functie valt binnen functieschaal 11, conform de CAO van de opdrachtgever inzake inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op maandag t/m vrijdag. Hybride werken is mogelijk.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 10 januari 2025. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk donderdag 9 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. Deze moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd zijn in het handelsregister (conform Waadi).
De reactietermijn voor deze aanvraag loopt tot dinsdag 7 januari 2025, 09.00 uur.