Fraud Blocker Medewerker Backoffice | Gemeente Oude IJsselstreek | ZZP

Medewerker Backoffice

Logo van Gemeente Oude IJsselstreek, met gestileerde blauwe tekst en een gebogen lijn boven de naam.

Aanvraagnummer: 6190
Organisatie: Gemeente Oude IJsselstreek
Locatie: Oude IJsselstreek
Uren per week: 28 tot 32 uur
Tarief: €0 - €60 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 27-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Werken voor de gemeente Oude IJsselstreek betekent werken aan ‘de brede welvaart van onze inwoners.’ Breed, omdat welvaart voor iedereen iets anders kan betekenen: voor de één is dat veel groen, voor de ander een bloeiende economie en weer een ander vindt een inclusieve gemeente belangrijk. We zetten ons dagelijks in op diverse terreinen zodat inwoners veilig, gezond en gelukkig kunnen wonen, leven, werken, leren en recreëren.

Dit doen we bijvoorbeeld door het aanleggen en onderhouden van wegen en fietspaden, het verstrekken van bouwvergunningen, het sluiten van huwelijken en partnerschappen en de realisatie van een duurzaam bedrijventerrein. Ook zorgen we dat iedereen zoveel mogelijk kan deelnemen aan het dagelijkse leven.

De leefwereld van onze inwoners zit vol verrassingen. Dit vraagt om goed kijken naar wat er speelt en doen wat echt nodig is. Door ín de leefwereld van de inwoners te stappen, kunnen we onze afwegingen goed maken: tussen individueel belang en algemeen belang, maatschappelijk effect, financiële middelen en wet- en regelgeving.

Met ruim 300 collega’s verdeeld over 25 teams zijn we een diverse club. Bij de gemeente werken mensen met uiteenlopende achtergronden en leeftijden. Je vindt er generalisten, specialisten, doeners, denkers en alles daartussen. Wat wij gemeen hebben: we zijn hardwerkende, verantwoordelijke professionals die telkens afwegen wat écht nodig is.

We geloven in het oplossend vermogen van de samenleving, zonder zelf altijd de oplossing te willen zijn. We werken vanuit vertrouwen samen met inwoners en gaan ervan uit dat de meeste mensen deugen. Incidenten zien we als een kans om te leren en zo nodig onze werkwijze bij te stellen.

Opdracht
Als medewerker backoffice worden de onderstaande werkzaamheden van je verwacht:

  • Administratieve verwerking van bestellingen vanuit consulenten / Buurtzorg Jong;
  • Postverwerking minimaregelingen;
  • Meldingen overlijden / verhuizingen verwerken vanuit BRP;
  • Beëindigingen Wmo en Jeugdwet;
  • Start- en stopberichten vanuit aanbieders verwerken;
  • Gehandicaptenparkeerkaart aanmaken en verwerken;
  • Beheer mailbox zorgloket / mutaties jeugdhulp;
  • Wijziging woonplaats gezaghebbende verwerken;
  • Administratieve werkzaamheden m.b.t. leerlingenvervoer.

Vereisten / Knock-outcriteria

  1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4-niveau;
  2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker backoffice binnen een gemeente;
  3. Aantoonbare werkervaring met de Jeugdwet en Wmo binnen een gemeente.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Een maximum uurtarief inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (30 punten):
    • tot €60 (30 punten);
    • €61 - €70 (15 punten);
    • €71 of meer (0 punten).
  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker backoffice binnen een gemeente (40 punten);
  3. Aantoonbare werkervaring met het verwerken van mutaties, start- en stopberichten (30 punten).

Geef in het cv helder aan in hoeverre jij of de door jou aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Proactief;
  • Analytisch;
  • Administratief onderlegd;
  • Oog voor samenhang;
  • Taaltechnisch sterk.

Functieschaal
Deze functie valt binnen functieschaal 7 volgens de CAO van de opdrachtgever m.b.t. inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Het cv mag maximaal 5 pagina’s omvatten, opgesteld in het Nederlands, met ten minste 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de werkdagen maandag t/m vrijdag.
Hybride werken: nee.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever vinden plaats op dinsdag 7 januari 2025 tussen 14.00 en 16.00 uur en zijn digitaal. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk dinsdag 31 december 2024 bericht. Overige kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd over de voortgang.

Overige informatie

  • De opdrachtgever verlangt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).