Fraud Blocker Behandelaar Bezwaarschriften | Freelance Opdrachten

Behandelaar Bezwaarschriften

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 6422
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 16 uur
Tarief: €75 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-02-2025
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 14-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht
De inhuur betreft werkzaamheden in het kader van het afhandelen van bezwaarschriften Belastingen en Waardering Onroerende zaken (WOZ).

Wat ga je doen?

  • Controle en verwerken van aangeleverde adviezen door het taxatiebureau.
  • Het uitwerken van adviezen in een uitspraak.
  • Het registreren van bezwaarschriften in diverse systemen.
  • Overige administratieve werkzaamheden die hiermee verband houden. 

Vereisten
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting Rechten;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het afhandelen van bezwaarschriften bij een gemeente;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als WOZ-bezwaarbehandelaar binnen een gemeente;
5. Uiterlijk beschikbaar per 1 februari 2025 voor 16 uur per week;
6. Maximum uurtarief van €75,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en Fee Flextender.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met de systemen; Key2belastingen, VRiS én GISVG (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het volledige proces afhandelen van bezwaarschriften (Benoem dit duidelijk in het CV) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het systeem Djuma. (Benoem dit duidelijk in het CV) (30 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met waardebepaling van objecten en niet objecten (benoem dit duidelijk in het CV) (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Zelfstandig;
  • Resultaatgericht;
  • Verantwoordelijk;
  • Nauwkeurig;
  • Flexibel;
  • Teamspeler.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 januari 2025 van 09:00 uur en 12:00 uur via Teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot 14 januari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6422 - Behandelaar Bezwaarschriften