Fraud Blocker Junior Jurist grondzaken / vastgoed Deta-Vast | ZZP

Junior Jurist grondzaken / vastgoed Deta-Vast

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 6465
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker
Uren per week: 36 uur
Tarief: €90 per uur
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 03-02-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 16-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Je komt te werken bij de taakeenheid Grondzaken van de afdeling Ontwikkeling. De afdeling bestaat daarnaast uit de taakvelden Projectmanagement, Civiel, Stedenbouw en Ondersteuning, Planeconomie en accountmanagement Economie.

Opdracht
De gemeente is voor de afdeling Ontwikkeling op zoek naar een junior jurist grondzaken/vastgoed.
Wij hebben momenteel een openstaande vacature op deze functie. Wij hebben voorkeur voor een deta-vast constructie.
De werkzaamheden bestaan vooral uit:

  • Het tot stand brengen van (eenvoudige) intentie- en anterieure overeenkomsten met particuliere initiatiefnemers;
  • Het tot stand brengen van (eenvoudige) aankoop-, verkoop-, huur- en erfpachtovereenkomsten;
  • Het vestigen van zakelijke rechten;
  • Het afhandelen van grondtransacties voortkomend uit gebieds-/projectontwikkeling, de uitvoering van het volkshuisvestingsbeleid en in opdracht van wijkzaken;
  • Het (administratief juridisch) ondersteunen van senior juristen.

Andere werkzaamheden zijn:

  • Ondersteuning bieden aan projectteams, waarbij de juridische- en vastgoedbelangen worden behartigd;
  • Ondersteuning bieden bij overleggen en onderhandelingen met grondeigenaren, marktpartijen en woningcorporaties;
  • Controle op de naleving van overeenkomsten;
  • Het grondbeleid instrumentarium uitdragen;
  • Het adviseren over nieuwe en wijzigingen van relevante wet- en regelgeving en het bevorderen van kennisontwikkeling op de afdeling.

Vereisten
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. In het bezit van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering of een aansprakelijkheidsverzekering bedrijven en biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.
4. Minimaal een afgeronde hbo bachelor Rechten opleiding;
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als jurist;
6. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur), motiveer dit in het cv;
7. Een maximum uurtarief van €90,- excl btw en inclusief Fee Flextender en reiskosten woon-/ werkverkeer;

Gunningscriteria
8. Minimaal 1 opdracht uitgevoerd als jurist/juridisch adviseur bij of voor een gemeente (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring als jurist/juridisch adviseur grondzaken/vastgoed en erfpacht (30 punten);
10. Aantoonbare werkervaring binnen een projectteam binnen een ruimtelijke opgave (20 punten);
11. Beschikbaar per 3 februari 2025 voor minimaal 32 uur per week (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je/ de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties:
- Zelfstandig kunnen werken;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
- Proactief;
- Stressbestendig;
- Nauwkeurig;
- Groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Enthousiast;
- Flexibel.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 16 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6465 - Junior Jurist grondzaken / vastgoed Deta-Vast