Aanvraagnummer: 6524
Organisatie: Gemeente Vijfheerenlanden
Locatie: Leerdam
Uren per week: 32 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: Tot 30 oktober 2025
Regio: Utrecht
Startdatum: 03-02-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 20-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.
Opdracht
Als kwaliteitsmedewerker bewaak je de kwaliteit van de dienstverlening aan inwoners met een hulpvraag en ondersteun je de professionals van het Sociaal Team (nadruk op volwassenen/WMO). Daarnaast draag je bij aan het verbeteren van processen, weet je dit vast te leggen, zorg je voor implementatie van beleid, borg je actuele kennis en blijf je op de hoogte van landelijke en regionale ontwikkelingen.
Belangrijkste taken:
- Toetsen, controleren, borgen en verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening en processen met nadruk op WMO.
- Regelmatig rapporteren aan de verantwoordelijke beleidsmedewerker sociaal domein over de voortgang en kwaliteit van de uitgevoerde dienstverlening.
- Ondersteunen van medewerkers Sociaal Team door
- Uitwerken van instructies en richtlijnen voor een consistente en hoogwaardige uitvoering van de ondersteuning en dienstverlening.
- Bijdrage leveren aan verbetering van het administratieve systeem Gidso waarmee gewerkt wordt.
- Het bieden van advies en feedback op individuele casussen.
- Ondersteunen bij bezwaar en beroepzaken
- Bijdrage leveren bij aanbestedingsprocedures ihkv WMO-voorzieningen
- Signaleren van knelpunten en aandragen van verbetervoorstellen.
- Actief deelnemen aan regiobijeenkomsten en kennisdelingssessies om ontwikkelingen in het vakgebied te volgen en kennis actueel te houden.
- Bijdragen aan een mensgerichte benadering.
Vereisten
1. Aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als wmo-consulent;
3. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop.
Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker wmo (25 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de uitvoering van complexe problematiek binnen het Sociaal Domein binnen een gemeente of een vergelijkbare organisatie (licht dit duidelijk toe in het cv) (45 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van sociaal werk, bestuurskunde, kwaliteitsmanagement (15 punten);
7. Aantoonbare kennis van Gidso als administratief registratiesysteem (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
- Een proactieve, oplossingsgerichte werkhouding en oog voor detail;
- Sterk in procesmatig denken en doen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 27 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 23 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.