Fraud Blocker Beleidsmedewerker Kunstbeheer | Gemeente de Bilt | ZZP

Beleidsmedewerker Kunstbeheer

Logo van Gemeente De Bilt, met gestileerde groene tekst en een afbeelding van een groene boom met een gele cirkel erachter.

Aanvraagnummer: 6611
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: Bilthoven
Uren per week: 8 uur
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 31 December 2025
Regio: Utrecht
Startdatum: 03-02-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt 

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. 
Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

Wat ga jij doen?
Als beleidsmedewerker kunstbeheer ben je samen met je collega-beleidsmedewerker cultuur verantwoordelijk voor alle gemeentelijke taken en contacten rondom het beheer van de collectie beeldende kunst. Je schrijft indien nodig college- en raadsvoorstellen, je adviseert collega’s en bestuurders en je beantwoordt raadsvragen. Je onderhoudt contact met initiatiefnemers van beeldende-kunstprojecten en je verdiept je in wat keuzes betekenen voor onze inwoners. Je schakelt zowel op lokaal als op regionaal niveau. Gedurende de week overleg je met de beleidsadviseurs cultuur en onderhoud je contacten met de beleidsmedewerkers ruimtelijk en VTH. Daarnaast bereid je de overdracht voor van beheertaken op het gebied van beeldende kunst aan het Regionaal Historisch Centrum Vecht en Venen. 

Vereisten 
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsmedewerker cultuur bij een gemeente; 
2. Uiterlijk beschikbaar per 3 februari 2025 voor 8 uur per week;

Gunningscriteria
3. Maximum uurtarief van € 85,00 exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk; (35 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 5 jaar met cultuurbeleid en kunstbeheer bij een gemeente; (30 punten) 
5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; (15 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van beleidsvoorstellen; (10 punten) 
7. Aantoonbare werkervaring binnen een kleine gemeente, tot 60.000 inwoners. (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. 

Competenties
• Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
• Politiek-bestuurlijk sensitief;
• Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (naar keuze)
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 29 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 28 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 24 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren. 


Reageer nu op deze opdracht!

6611 - Beleidsmedewerker Kunstbeheer