Aanvraagnummer: 6629
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 24 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 17-03-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Opdrachtgever
Een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen. Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
Opdracht
Je gaat diverse werkzaamheden rondom het kwijtscheldings- en invorderingsproces uitvoeren. Je belangrijkste taak wordt het afhandelen van reguliere kwijtscheldingsverzoeken. Hierdoor is het belangrijk dat je kennis hebt van gemeentelijke belastingen. Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:
- Het afhandelen en bewaken van kwijtscheldingsverzoeken (inclusief de administratieve beroepschriften);
- Afhandelen telefoongesprekken;
- Behandelen van verzoeken om betalingsregelingen;
- Overige werkzaamheden.
Vereisten
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke belastingen;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker kwijtschelding en invordering bij een gemeente;
3. Beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week gedurende gehele duur van de opdracht.
Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (35 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker kwijtschelding/invordering (45 punten).
7. Kennis van Civision (Pink) en uitwisseling met het Inlichtingenbureau (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke/digitale gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg met de best passende kandidaat. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 19 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.