Aanvraagnummer: 6650
Organisatie: Gemeente Zwartewaterland
Locatie: Hasselt
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
Beleef de Gemeente Zwartewaterland
De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.
Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 200 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard.
Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.
Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.
Opdracht
Haal jij voldoening uit het correct en secuur registeren en digitaliseren van informatie en archiefstukken?
Wij zijn op zoek naar een medewerker DIV die op korte termijn inzetbaar is voor 32-36 uur per week. T.b.v. onderstaande werkzaamheden:
- Registreren van archief stukken in het zaaksysteem Decos Join;
- Selectie en vernietigingslijsten maken en toepassen;
- Voorbereiding van een overdracht van dossiers naar het statisch archief;
- Je adviseert en ondersteunt collega’s bij de ontsluiting van documenten en dossiers;
- Het verwerken van uitgaande en interne documenten;
- Het controleren van archiefbescheiden op compleetheid en afdoening;
- Het beheer van dynamisch, semi-statisch en gedigitaliseerd archief.
Heb jij een bak ervaring in informatiebeheer en ben je digitaal vaardig? Kan jij met DMS- en Zaaksystemen overweg? Reageer dan op deze vacature!
Dit ga je doen
Je bent verantwoordelijk voor het scannen van documenten en zorgt voor controle van de integriteit en bruikbaarheid hiervan. Je zorgt voor een juiste registratie van diverse documenten. Je denkt mee over het verbeteren van werkwijzen, procedures en instrumenten ten aanzien van het beheer van de digitale informatiestromen.
Vereisten
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV in de afgelopen 10 jaar bij een gemeente;
2. Aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken en het werken in zaaksysteem;
3. Medewerker beschikt over geschikte apparatuur om de werkzaamheden thuis uit te voeren en is bereid dat te doen als dat wordt gevraagd;
4. Uiterlijk beschikbaar per maandag 3 februari 2025 voor 36 uur per week.
Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met DMS en Zaaksystemen (20 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaringen de afgelopen 10 jaar als DIV medewerker bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
7. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het registreren van archief stukken in een zaaksysteem (Decos Join) (35 punten);
9. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (5 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Goede contactuele eigenschappen;
- Kan zelfstandig werken;
- Werkt efficiënt en accuraat.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 28 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 januari 2025 bericht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 24 januari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.