Fraud Blocker Medewerker uitkeringenadministratie | Freelance Opdrachten

Medewerker uitkeringenadministratie

Logo van werkzaak rivierenland met gestileerde tekst en een tekstballon met twee mensfiguren.

Aanvraagnummer: 6934
Organisatie: Werkzaak Rivierenland
Locatie: Geldermalsen
Uren per week: 28
Tarief: €68 per uur
Duur van de opdracht: 2 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: Ja, in termijnen van 3 maanden met een maximum van 4 jaar totaal
Sluitingsdatum: 13-02-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Werkzaak Rivierenland voert voor 8 gemeenten in de regio Rivierenland de Participatiewet uit. Werkzaak is een Gemeenschappelijke Regeling.

Werkzaak Rivierenland is dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. Wij begeleiden werkzoekenden op weg naar werk. Als dat niet gelijk lukt, bieden we tijdelijk inkomen door middel van een uitkering.


Verantwoordelijkheden

Als medewerker uitkeringenadministratie verwerk je mutaties in de uitkeringsadministratie (Suite/GWS4all). Hierbij handel je executoriale beslagleggingen af, verstrek je voorschotten, verwerk je ontvangsten en je verstuurt herinneringen bij betalingsachterstanden.

Aan het einde van elke maand verwerk je inkomstenformulieren en loonstroken van werkzoekenden met een parttime baan. Je zorgt ervoor dat de uitkering voor de 10e van de volgende maand op de rekening staat.

Wij zijn op zoek naar een ervaren medewerker uitkeringsadministratie. Administratief een kei en goed op de hoogte van de Participatiewet. Iemand die nauwkeurig en gestuctureerd werkt. Je staat stevig in je schoenen en weet goed om te gaan met druk. Je bent goed met cijfers, hebt inzicht in het grote geheel en kan goed werken in teamverband. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit als de werkzaamheden daarom vragen.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 mei 2025 voor 16 tot 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Minimaal 4 jaar recente werkervaring als medewerker uitkeringenadministratie bij een sociale dienst.

Recente ervaring met en kennis van Suite (maximaal 1 jaar oud).

Kennis van de Participatiewet, aan te tonen door gevolgde training(en).

Kandidaat is in dienst van een externe partij.

Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Relevante kennis op het gebied van belastingwetgeving

25 %

In het bezit van praktijkdiploma boekhouden / praktijkdiploma loonadministratie

10 %

Kandidaat heeft ervaring met DMS Corsa

25 %

MBO- opleiding in een financiële richting


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 68,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

1. Integriteit
2. Verantwoordelijkheid
3. Analytisch vermogen
4. Kwaliteitsgerichtheid
5. Nauwkeurigheid


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 18 februart 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.


Reageer nu op deze opdracht!

6934 - Medewerker uitkeringenadministratie