Aanvraagnummer: 6965
Organisatie: Gemeente Veldhoven
Locatie: Veldhoven
Uren per week: 36 per week
Tarief: €0 - €75 per uur
Duur van de opdracht: 24-2-2025 t/m 25-8-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 24-02-2025
Optie tot verlenging: 6 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Deze inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA.
Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.
· Je behandelt aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen;
· Je verstrekt vluchtelingen en vreemdelingendocumenten
· Je verstrekt gegevens uit de basisregistratie en burgerlijke stand;
· Je handelt aanvragen die via het digitaal loket binnenkomen af
· Je behandelt terugbelverzoeken
· Je verstrekt en vervangt parkeerkaarten en afvalpassen
· Je draagt bij aan het digitaliseren en ontwikkelen van werkprocessen
· Je behandelt omwisseling van buitenlandse rijbewijzen;
· Je controleert brondocumenten op echtheid en toepasselijkheid;
· Je voert complexe mutaties uit in de BRP;
· Je voert werkzaamheden uit aan de BRP-balie;
· Je controleert het berichtenverkeer;
· Je controleert uitgevoerde mutaties in de BRP;
· Je neemt verzoeken voor verkrijging en verlies van Nederlanderschap in behandeling.
Kandidaatomschrijving
Iemand die het proces (deels) beheerst, weinig sturing nodig heeft en zelfstandig kan werken. Een teamplayer die beschikt over ervaring, sociale vaardigheden en communicatief goed is. Dienstverlening staat centraal we denken in mogelijkheden en helpen onze inwoners zoals we zelf geholpen willen worden.
Gewenste competenties: Flexibiliteit klantgerichtheid behulpzaam zelfstandig
Eisen
Gunningscriteria
Opleidingsniveau
- MBO (10 %)
- HBO (15 %)
Werkervaring
- 1 a 2 jaar (5 %)
- meer dan 2 jaar (10 %)
CV
Interview
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.