Fraud Blocker Beheerder Verkeer & Mobiliteit | Gemeente Montfoort | ZZP

Beheerder Verkeer & Mobiliteit

Logo van de gemeente Montfoort met een wapen met centraal schild geflankeerd door twee leeuwen met daarboven een kroon.

Aanvraagnummer: 6974
Organisatie: Gemeente Montfoort
Locatie: Montfoort
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €0 - €95 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 11-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie onderdeel
“Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen.

Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.

De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.“

Opdracht
Werkzaamheden, taken en rol

Als beheerder Verkeer & Mobiliteit draag je bij aan de verbetering van de bereikbaarheid, verkeersveiligheid en leefbaarheid van onze mooie gemeente. Je komt te werken in een breed georiënteerd team met verschillende expertises.

In deze veelzijdige functie houd je je bezig met de volgende werkzaamheden:

  • Implementatie van beleid op het gebied van verkeer, vervoer en parkeren;
  • Aanspreekpunt voor de plaatsing van laadpalen;
  • Toetsing van aanvragen gehandicaptenparkeerplaatsen en advisering over de locatie daarvan;
  • Toetsing van aanvragen of initiatieven die betrekking hebben op (bouw)plannen en evenementen;
  • Adviseren bij reconstructies en nieuwbouw, inclusief deelname aan bewonersbijeenkomsten;
  • Het behandelen van verzoeken en vragen van bewoners, bedrijven en hulpdiensten;
  • Maken van kleinschalige verkeersontwerpen;
  • Opstellen van verkeersbesluiten en het behandelen van verzoeken om ontheffingen.


Vereisten
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als verkeerskundige binnen een gemeente;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Kandidaat is bereid om minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur) (15 punten);
5. Aantoonbaar in het bezit van een verkeerskundig diploma (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring binnen een kleine gemeente, tot 25.000 inwoners (licht dit duidelijk toe in het cv) (30 punten);
7. Een maximum uurtarief van € 95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Analytisch;
- Besluitvaardig;
- Probleemoplossend vermogen (praktisch);
- Goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden;
- Politiek gevoelig.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 februari 2025 tussen 10.00 uur en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.


Reageer nu op deze opdracht!

6974 - Beheerder Verkeer & Mobiliteit