Aanvraagnummer: 6989
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 12-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Als projectleider leid je projecten die inspelen op verduurzaming van gemeentelijk vastgoed, met nadruk op circulariteit, energietransitie, klimaatadaptatie en toegankelijkheid. Dit alles aan de hand van het uitvoeringsprogramma voor verduurzaming van het gemeentelijk vastgoed,
Opdracht
Je zorgt voor een gecoördineerde sturing en uitvoering van projecten en werkzaamheden op het terrein van verduurzaming van het gemeentelijk vastgoed.
Concreet houdt dit in:
Voor zeven gebouwen (o.a. gymzalen, kinderopvang) bereid je op basis van opgestelde businesscases de aanbesteding voor van verduurzamingsmaatregelen. Dit doe je in overleg met de gebruikers en huurders van deze gebouwen in verband met de implementatie en verrekening van verduurzamingsmaatregelen, en met collega’s (accommodatiebeheer, maatschappelijk vastgoed, duurzaamheid, financiën, inkoop) in de gemeente. Je neemt zelf het initiatief en regisseert de samenwerking in- en extern die nodig is voor deze opdracht.
Vereisten
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 maart 2025 voor 16 uur per week;
2. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van bouwkunde, installatietechniek of duurzaamheid;
Gunningscriteria
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente (30 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met verduurzaming van vastgoed (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider in renovatie- én nieuwbouwprojecten (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Ondernemend en initiatiefrijk;
- Praktisch;
- Resultaatgericht;
- Contactgericht;
- Klantgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 18 februari 2025 tussen 09.00 uur en 12.45 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt woensdag 12 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.