Fraud Blocker Contractmanager en aanbestedingsspecialist facilitaire contracten

Contractmanager en aanbestedingsspecialist facilitaire contracten

Logo van de gemeente veenendaal met een gestileerde blauwe 'v' naast het woord "gemeente veenendaal" in grijs.

Aanvraagnummer: 6993
Organisatie: Gemeente Veenendaal
Locatie: Veenendaal
Uren per week: 32 uur
Tarief: €100 per uur
Duur van de opdracht: 10 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 12-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie
De gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit.

Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is één van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort.

De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en privé, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Opdracht
Het team Facilitair 
Team Facilitair bestaat uit 3 clusters, Huisvesting & Services, Post en Archief, Teamassistentes. Voor het cluster Huisvesting & Services zoeken wij een enthousiaste contractmanager/aanbestedingsspecialist

Wat ga je doen? 
Je werkt samen met de Huisvestingsadviseur/contractmanager binnen het team Facilitair van de gemeente. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van een goed contractbeheer en je bent in de lead bij het oppakken van aanbestedingen op facilitair gebied.

Wie ben jij? 
Je bent een energieke aanpakker die zich thuis voelt in een dynamische werkomgeving. Je bent en werkt zelfstandig, maar maakt ook graag onderdeel uit van een team. Je bent initiatiefrijk en kunt flexibel schakelen.

Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Maximaal uurtarief €100,- inclusief reiskosten woon- werkverkeer, exclusief BTW;
3. Aantoonbare werkervaring met Europese aanbestedingen;
4. Aantoonbare werkervaring met contractmanagement;

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar; (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement op ICT en/of facilitair gebied; (40 punten)
7. In het bezit van een NEVI 1 en NEVI 2 diploma; (30 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet

Competenties
Onafhankelijk denken en handelen;
Samenwerken;
Organisatiesensitiviteit;
Doelgerichtheid;
Energie;
Stressbestendig;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Werkdagen en -tijden gaan in overleg en in afstemming met zijn/haar naaste collega

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 17 februari of maandag 24 februari tussen 13.00 en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 12 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6993 - Contractmanager en aanbestedingsspecialist facilitaire contracten