Aanvraagnummer: 7015
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam
Uren per week: 16 tot 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Februari 2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Werken bij Leidschendam-Voorburg
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.
De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatiegestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.
Afdeling
Het Klant Contact Centrum (KCC) vormt voor de inwoners, bedrijven en instellingen van de gemeente Leidschendam-Voorburg de toegang tot de producten van de overheid. De afdeling is regisseur van de vraag en beheert de basisregistraties. De kernwoorden voor KCC zijn klantgericht, betrouwbaar en transparant. Binnen het KCC werken wij volgens het principe van hostmanship: wij behandelen de klant zoals de klant graag behandeld wil worden en wij werken aan een mensgerichte dienstverlening. De afdeling KCC bestaat uit 4 teams namelijk, Eerstelijns, Vergunningen, Basisregistraties en Kwaliteit en Organisatie.
Opdracht
In het begin van het jaar ben je vooral in contact met de inwoner. In deze periode neem je telefonisch contact op met de inwoner om te controleren op de juistheid van de WOZ waarde. Na deze periode bestaan de werkzaamheden uit de marktanalyse (waaronder vraagprijsanalyse en analyse verkooptransacties woningen) en de afhandeling van de reguliere bezwaarschriften. De collega’s van Belastingen en BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen) hebben werkplekken bij elkaar in de buurt. Een vraag? Of zij aan jou? Het is hierdoor gemakkelijk schakelen. In deze tijd van dukte en verminderde capaciteit ben jij de de persoon die hierin ondersteuning bied.
Vereisten
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen;
2. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van WOZ bezwaarschriften;
Gunningscriteria
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Belastingen (25 punten);
4. Aantoonbare werkervaring op de afdeling Belastingen en BAG binnen een gemeentelijke instelling (25 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het afhandelen van WOZ bezwaarschriften (50 punten);
a. 3 jaar of meer aantoonbare werkervaring (50 punten);
b. 2 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring (35 punten);
c. 1 tot 2 jaar aantoonbare werkervaring (20 punten);
d. tot 1 jaar aantoonbare werkervaring (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Klantgericht;
- Verantwoordelijkheidsgevoel;
- Analytisch vermogen;
- Kwaliteitsgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg (het werk bepaalt waar en wanneer je werkt).
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 18 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 13 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.