Medewerker Burgerzaken

Rode banner met witte typografie met daarop "land van cuijk" onder een abstract logo bestaande uit een horizontale lijn en een gebogen lijn die een gezicht vormt.

Aanvraagnummer: 7045
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Gemeente Land van Cuijk
Uren per week: 36 per week
Tarief: €0 - €60 per uur
Duur van de opdracht: 24-3-2025 t/m 27-6-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 24-03-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 19-02-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
.fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }  


Opdrachtomschrijving

We zoeken ervaren medewerkers burgerzaken voor het bij de balie afhandelen van de aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels BRP. Hierbij is alertheid op identiteitsfraude van belang. Klantvragen, zowel aan de balie, telefonisch als schriftelijk, worden opgelost met de juiste informatie of doorverwijzing.

Let op; voor deze inhuuropdracht zijn we ook nog opzoek naar een tweede kandidaat voor de periode 07-04-2025 tot 04-07-2025 voor 24 uur.


Kandidaatomschrijving

Gezien de hierboven omschreven opdracht zijn wij op zoek naar een MBO geschoolde kandidaat aangevuld met de opleiding Basiskennis Burgerzaken.

Ervaring op het gebied van burgerzaken is vereist (minimaal 3 maanden). Kennis en ervaring met het gebruik van Centric Portal Burgerzaken of Key-2-Burgerzaken.

De kandidaten die wij zoeken zijn dienstverlenend ingesteld en communiceren helder. Oplossingsgerichtheid zien wij als belangrijke eigenschap, het denken in mogelijkheden.

Naast het op correcte wijze (conform wetgeving, regels, procedures) afwerken van de aanvragen is ook snelheid en efficiëntie van belang. Geduld is zeker van belang, soms moet je wat extra uitleg geven en kritische vragen ombuigen naar een tevreden burger. Ook met het omgaan met inwoners met ongewenst gedrag hebben de kandidaten geen probleem.

De kandidaten zullen bereid moeten zijn om minimaal 1 avonddienst te werken.

Wij hebben de leveranciers van de huidige inhuurkrachten gevraagd om ook offerte uit te brengen.

Gezien de opdracht uit reguliere werkzaamheden bestaat, is deze opdracht niet geschikt voor ZZP.

Eisen

MBO diploma aangevuld met opleiding Burgerzaken
Ervaring als medewerker burgerzaken bij de balie voor aanvragen identiteitsdocumenten/ rijbewijzen

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


Kennis en ervaring Centric portal Burgerzaken
Weging: 20 %


Reisafstand maximaal 45 minuten van Boxmeer
Vanaf april verhuizen we met de gemeente naar het nieuwe gemeentehuis in Boxmeer.
Weging: 10 %


Bereidheid om avonddienst te draaien
Weging: 25 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Dienstverlenende vaardigheden
Samenwerkingsvaardigheden
Communicatievaardigheden
Oplossingsgerichtheid

Weging: 25 %

Interviewplanning

24 februari