Klantadviseur (mdw KCC)

Aanvraagnummer: 7049
Organisatie: Gemeente Achtkarspelen
Locatie: Gemeente Achtkarspelen
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 24-02-2025
Optie tot verlenging: 4 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 16-02-2025 23:59
Deel deze opdracht .fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }
Opdracht omschrijving
Als klantadviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor de inwoners. Je staat de klant te woord via de gebruikte kanalen (dit zal voornamelijk telefoon, e-mail, post en social media zijn). Of het nu gaat om het aanvragen van een paspoort, een vraag over een WOZ beschikking, een vergunning of een melding over een kapotte stoeptegel, jij weet welke route je moet volgen om de klant tevreden te stellen. Hierbij help je iedere klant op een klantgerichte en efficiënte manier. Je beantwoordt de vraag direct waar het kan, raadpleegt systemen of haalt informatie op bij de vakafdeling, verbind warm door of maakt een terugbelverzoek. Vervolgens verwerk je de klantvraag in het klantcontactsysteem om zo een klantbeeld op te bouwen.
Deze functie is ingeschaald in schaal 6 cao SGO.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Verantwoordelijkheden
Als klantadviseur ben je scherp op zaken zoals het niet nakomen van servicenormen, onjuiste informatie in bijvoorbeeld de kennisbank en processen die niet lekker lopen. Hierbij maak je elke keer de afweging of je dit zelf kunt oppakken of dat je een signaal moet afgeven naar je collega’s of adviseurs dienstverlening. Daarmee help je mee aan het doorontwikkelen en verbeteren van dienstverlening aan onze inwoners.
Als klantadviseur werk je samen met collega's uit andere teams om specifieke vragen te beantwoorden van inwoners; Werk je in digitale systemen, zoals het klantregistratiesysteem, de kennisbank en het zaaksysteem; Schakel je snel van het ene onderwerp naar het andere en tussen verschillende werkzaamheden; Lever je een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van het KCC.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 24 februari 2025 tot en met 24 mei 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op woensdag 19 februari 2025. We vragen hier rekening mee te houden.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
Kandidaat heeft een mbo opleiding afgerond, passend bij de opdracht.
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar relevante en recente werkervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen 5 jaar.
De kandidaat spreekt en schrijft duidelijk, foutloos en begrijpelijk Nederlands. (blijkt uit cv en/of motivatiebrief)
De kandidaat kan goed overweeg met de computer en applicaties als Microsoft Office en Outlook. (blijkt uit cv en/of motivatiebrief)
Kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. Is de aangeboden kandidaat een ZZP'er zoals hiervoor benoemd?
Prijs (eisen)
Geen limieten
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
30 %Mate van werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.
40 %Mate van ervaring als klantadviseur.
30 %Mate waarin de kandidaat passend is bij de opdracht en het team.
Het interview
Als Inschrijver in de top 2 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Indien er geen klik is, of de kandidaten niet voldoen, houdt de opdrachtgever zich het recht voor om in gesprek te gaan met de kandidaten op plek 3, 4 en 5.