Back Office medewerker Participatiewet

Rode banner met witte typografie met daarop "land van cuijk" onder een abstract logo bestaande uit een horizontale lijn en een gebogen lijn die een gezicht vormt.

Aanvraagnummer: 7099
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Gemeente Land van Cuijk
Uren per week: 32 per week
Tarief: €0 - €70 per uur
Duur van de opdracht: 3-3-2025 t/m 31-5-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 17-02-2025 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
.fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }  


Opdrachtomschrijving

Jij beheert de specifieke administraties en regelingen op het gebied van de Participatiewet. Het invoeren en controleren van gegevens en het administratief afhandelen van rapportages van consulenten; enkel een greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden. Jij kunt je namelijk ook bezig houden met bijvoorbeeld het IOAW/IOZ en minimabeleid, de mutaties van inkomsten, het (her)berekenen en boeken van vorderingen, het berekenen en betaalbaar stellen van de uitkeringen en de periodieke betalingsrun, het uitvoeren van derdenbeslag en het behandelen van de informatieverzoeken van deurwaarders.

We zoeken een ervaren BO medewerker Participatiewet, ervaring met suite is een must.


Kandidaatomschrijving

Het onderhouden van contacten is voor jou geen enkel probleem. Jij sluit verschillende administratieve en financiële processen af, zoals bijvoorbeeld het controleren en het verwerken van facturen. Als medewerker backoffice heb je dus een erg afwisselend takenpakket, waarbij je een oog voor detail nodig hebt, nauwkeurig werkt en resultaatgericht, pro-actief en klantgericht moet zijn! Gelukkig sta je er niet alleen voor. Je werkt binnen een team van betrokken professionals waarmee je er samen voor zorgt dat de backoffice van het sociaal domein staat als een huis.

In maart is de standplaats in Cuijk en per april in Boxmeer.

Deze opdracht leent zich niet voor ZZP-ers.

Eisen

Ervaring als backoffice medewerker PW (participatiewet)
Ervaring met Suite

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %


Ervaring als Backoffice medewerker Participatiewet.
Weging: 30 %


Ervaring met Suite.
Weging: 20 %


Kennis van wet- en regelgeving op het gebied van PW.
Weging: 20 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Uitstekende analytische en communicatievaardigheden en een goed inlevingsvermogen waardoor je goed kunt samenwerken met zowel interne als externe partijen

Weging: 20 %

Interviewplanning

week van 17 februari