Back Office medewerker Participatiewet

Aanvraagnummer: 7099
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Gemeente Land van Cuijk
Uren per week: 32 per week
Tarief: €0 - €70 per uur
Duur van de opdracht: 3-3-2025 t/m 31-5-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 17-02-2025 08:00
Deel deze opdracht .fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }
Opdrachtomschrijving
Jij beheert de specifieke administraties en regelingen op het gebied van de Participatiewet. Het invoeren en controleren van gegevens en het administratief afhandelen van rapportages van consulenten; enkel een greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden. Jij kunt je namelijk ook bezig houden met bijvoorbeeld het IOAW/IOZ en minimabeleid, de mutaties van inkomsten, het (her)berekenen en boeken van vorderingen, het berekenen en betaalbaar stellen van de uitkeringen en de periodieke betalingsrun, het uitvoeren van derdenbeslag en het behandelen van de informatieverzoeken van deurwaarders.
We zoeken een ervaren BO medewerker Participatiewet, ervaring met suite is een must.
Kandidaatomschrijving
In maart is de standplaats in Cuijk en per april in Boxmeer.
Deze opdracht leent zich niet voor ZZP-ers.Eisen
Gunningscriteria
Ervaring als Backoffice medewerker Participatiewet.
Ervaring met Suite.
Kennis van wet- en regelgeving op het gebied van PW.
Interview