Medewerker Basisregistratie

Aanvraagnummer: 7156
Organisatie: Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland
Locatie: Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland
Uren per week: 32-36 uren
Tarief: €60 per uur
Duur van de opdracht: 1 jaar
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: Ja, optie tot een vast contract
Sluitingsdatum: 20-02-2025 12:00
Deel deze opdracht .fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }
Opdracht omschrijving
Over de BSGR
De Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR) is een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen tussen het hoogheemraadschap van Rijnland en de gemeenten: Bodegraven-Reeuwijk, Gouda, Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest, Velsen, Voorschoten, Waddinxveen, Wassenaar en Zoeterwoude. Wij voeren de heffing en invordering van meerdere lokale belastingen uit namens onze deelnemende gemeentes. Dit alles doen wij aan de hand van onze kernwaardes: betrouwbaar, transparant, flexibel en verantwoordelijkheid. De organisatie bestaat uit de afdelingen Directie/ Bedrijfsvoering, Informatie & Inning, Heffen en WOZ.
Voor de afdeling Heffen zijn wij op zoek naar een medewerker die de kadastrale verwerking kan uitvoeren.
Verantwoordelijkheden
Als medewerker basisregistratie binnen onze organisatie bestaan je werkzaamheden uit het verwerken van de aanleveringen van het kadaster, waaronder maar niet uitsluitend:
- Eigenaren mutaties
- Analyseren en verwerken van uitvalinformatie
- Verwerken toegekende/toegerekende oppervlakte vs kadastrale oppervlakte
- Gebruikscode en objectadres wijzigingen
- Opvoeren subjecten
- Opvoeren/afsluiten objecten
- Het, per telefoon en schriftelijk, te woord staan van de belastingplichtigen
Wat wij vragen van een medewerker:
- Je bent voor 32 uur per week beschikbaar;
- De bereidheid om kennis op te doen met betrekking tot de basisregistraties, heffen en WOZ;
- Je hebt aantoonbare ervaring met het werken met geautomatiseerde systemen;
- Je bent zorgvuldig, gestructureerd en nauwkeurig werken;
- Je beschikt tenminste over een afgeronde MBO-opleiding administratie;
- Je hebt een groot doorzettingsvermogen. We zoeken geen eendagsvliegen vanwege de duur van het inwerktraject;
- Je bent leergierig en hebt de bereidheid om vakgerichte studies te volgen;
- Je wilt iets betekenen voor de maatschappij;
- Je werkt graag in teamverband;
- Je bent stressbestendig;
- Bereidheid tot vast contract.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 voor de duur van een jaar en voor minimaal 32 uur per week. De inhuuropdracht kan, bij voldoende functioneren worden omgezet in een vast dienstverband. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
Je voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe.
Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding.
Prijs (eisen)
Maximaal: € 60,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 10 %
Gewicht van kwaliteit : 90 %
Op basis van de meest passende aanbieding worden de twee beste kandidaten geselecteerd. Hiermee wordt een gesprek gevoerd. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV ‘s beoordeeld; zo nodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
Prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
Kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
Totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
30 %• Je beschikt over (aantoonbaar) minimaal MBO-4 werk- en denkniveau.
20 %• Je beschikt over (aantoonbaar) 3 jaar werkervaring in een administratieve functie.
50 %• Kosteloze overname na 1 jaar (ongeacht aantal gewerkte uren).
Competenties te toetsen in interviewfase
1. Zelfstandig werken
2. Beslissingsvaardigheid
3. Leergierig
Het interview
Als Inschrijver in de top 2 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.