Fraud Blocker Directievoerder Civiel | Gemeente Kaag en Braassem | ZZP

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Directievoerder Civiel

Logo van de gemeente Kaag en Braassem, met een gestileerd paars kruis naast de tekst in groen en paars.

Aanvraagnummer: 7186
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 40 uur
Tarief: ā‚¬110 per uur
Duur van de opdracht: Tot en met 31 december 2025
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-02-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens Ć©n de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht
Wij zoeken een tijdelijke directievoerder die kennis heeft van en ervaring met civieltechnische projecten, contractmanagement (UAV), financieel beheer en risicobeheersing en kennis van relevante wet- en regelgeving. De directievoerder fungeert als de vertegenwoordiger van de opdrachtgever en zorgt ervoor dat de uitvoering van het werk voldoet aan de gestelde eisen, planning en financiƫle kaders.

Voor deze opdracht zoeken we tijdelijke ondersteuning op het gebied van:

  • Vertegenwoordigen van de opdrachtgever en bewaken van contractafspraken;
  • Beoordelen van werkplannen en adviseren over risicoā€™s;
  • Coƶrdineren en voorzitten van bouwvergaderingen en werkoverleggen;
  • Bewaken van de planning, financiĆ«n en naleving van veiligheidsvoorschriften;
  • Controleren van de uitvoering en beoordelen van afwijkingen en claims;
  • Opstellen van rapportages en adviseren over voortgang en risicoā€™s;
  • Begeleiden van de oplevering, inclusief terreinopname en overdrachtsdossier

Vereisten
1. Bring your own deviceā€™ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
2. Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
3. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als directievoerder binnen civieltechnische projecten;
4. Aantoonbare kennis en toepassing van de UAV;
5. Minimaal 5 jaar ervaring met bestekadministratie binnen civieltechnische projecten.

Gunningscriteria
6. Minimaal 10 jaar aantoonbaar werkervaring als directievoerder binnen civieltechnische projecten (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met verschillende contractvormen (UAV en UAV-GC) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met risicobeheersing (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (10 punten);
10. Maximaal uurtarief van ā‚¬110,- per uur exclusief btw. Inclusief reiskosten (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Analytisch vermogen;
  • Communicatieve vaardigheden;
  • Samenwerken;
  • Resultaatgerichtheid.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 paginaā€™s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā€“ Di ā€“ Wo ā€“ Do ā€“ Vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 24 februari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.