Aanvraagnummer: 7261
Organisatie: Gemeente Landsmeer
Locatie: Landsmeer
Uren per week: 24 - 32 uur
Tarief: ā¬85 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid.
Onze kernwaarde is āSamenā. Goed persoonlijk contact met elkaar en inwoners is ons veel waard. Als je onze collega wordt, heb je werk met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en variatie. Bij ons kun je je ontwikkelen tot een allrounder. Als vanzelf dienen wij de Landsmeerders, Ilpers en Purmerlanders.
Opdracht
- Het voeren van (keukentafel)gesprekken met de inwoner over de hulpvragen, het opstellen van een ondersteuningsplan en doelen en het voeren van procesregie.
- Het stellen van objectieve en integrale Wmo indicaties op het gebied van wonen, vervoer, hulpmiddelen, hulp bij het huishouden, begeleiding en dagbesteding.
- Het voeren van tussentijdse evaluatiegesprekken, eind- en herindicatie gesprekken en het kunnen op- en afschalen van bestaande indicaties.
- Werkt samen met collegaās en stemt met hen af d.m.v. casuĆÆstiek.
Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als wmo consulent/zorggerisseur;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
Gunningscriteria
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als wmo consulent/Zorggerisseur binnen een gemeente (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met PGBās, benoem dit duidelijk in het cv(20 punten);
6. Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer (40 punten);
a. tot ā¬80,- (40 punten);
b. van ā¬81,- tot ā¬85,- (30 punten);
c. meer dan ā¬85,- (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Inlevingsvermogen;
- Overtuigingskracht;
- Resultaatgericht;
- Dienstverlenend;
- Samenwerken;
- Oplossingsgericht.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do ā Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 28 februari 2025 van 09.30 uur tot 11.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 26 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.