Aanvraagnummer: 7273
Organisatie: Gemeente Achtkarspelen
Locatie: Buitenpost
Uren per week: 20 - 24 uur per week
Tarief: ā¬50 per uur
Duur van de opdracht: 2 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 25-02-2025 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Als Medewerker Leerlingenvervoer voer je alle voorkomende werkzaamheden uit op het gebied van leerlingenvervoer. Dit varieert van het verrichten van (complexe) administratieve werkzaamheden tot het onderhouden van contacten met klanten, leveranciers en andere externe partners. Je handelt alle aanvragen op het gebied van leerlingenvervoer af en past in voorkomende gevallen (bijv. bij bezwaar) pre-mediation toe. In de functie heb je contact met de klant en externe partners over kostenbesparende instrumenten en maakt en verstrekt managementrapportages voor in- en extern gebruik.
Deze functie is ingeschaald in schaal 7 cao SGO.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZPāers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Verantwoordelijkheden
- Handelt zelfstandig meldingen en aanvragen op het gebied van leerlingenvervoer af;
- Stelt het recht op leerlingenvervoer aanvragen vast;
- Stelt zelfstandig brieven, (college) adviezen, rapportages en beschikkingen op;
- Voert rekenkundige berekeningen op het gebied van reiskosten en eigenbijdrage van leerlingenvervoer uit;
- Onderhoudt contacten met klanten en leveranciers over kostenbesparende instrumenten zoals vervoercoach en het stimuleren van het gebruik van openbaar vervoer;
- Voert en bewaakt procedures, richtlijnen, en regelgeving op het gebied van leerlingenvervoer uit,
- Informeert en geeft voorlichting aan ouders/ verzorgers, scholen en externe partners;
- Adviseert het college bij afwijkende aanvragen zoals het toepassen van hardheidsclausule;
- Verricht alle voorkomende (complexe) administratieve werkzaamheden op het gebied van leerlingenvervoer;
- Past in voorkomende gevallen van bezwaar pre-mediation toe.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 maart 2025 tot en met 31 mei 2025 voor 20 - 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 20 - 24 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op 28 februari 2025. We vragen hier rekening mee te houden.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
MBO+ opleiding afgerond (voorbeeld eis)
Is direct inzetbaar en heeft een korte inwerkperiode nodig
Kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZPāers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. Is de aangeboden kandidaat een ZZP'er zoals hiervoor benoemd?
Prijs (eisen)
Maximaal: ā¬ 50,00
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt Ć©Ć©n kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
20 %In staat is om op kantoor te werken
20 %Kennis en ervaring met de wet- en regelgeving op het gebied van leerlingenvervoer
25 %Ervaring met applicatie systeem CAReL
10 %Beheersen van de Friese taal
25 %Relevante werkervaring op het gebied van Leerlingenvervoer
Het interview
Als Inschrijver in de top 3Ā is geĆ«indigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Indien er geen klik is, of de kandidaten niet voldoen, houdt de opdrachtgever zich het recht voor om in gesprek te gaan met de kandidaten op plek ā4, 5 en 6.