Fraud Blocker Medewerker Kabinetszaken | Gemeente Gooise Meren | ZZP

Medewerker Kabinetszaken

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 7295
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Bussum
Uren per week: 8 uur
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 26-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat btetekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan word

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Voor de tijdelijke ondersteuning van de huidige medewerker kabinetszaken zijn wij per direct op zoek naar een doortastende en punctuele medewerker kabinetszaken (8 uur per week). De werkzaamheden bestaan (in overleg met de andere medewerker kabinetszaken) uit:

Adviseren

  • Advisering en ondersteuning van het college van burgemeester en wethouders bij hun optreden als vertegenwoordiger van het gemeentebestuur bij representatieve en protocollaire aangelegenheden.
  • Advisering van collega's bij het vormgeven en uitvoeren van representatieve zaken.
  • Advisering van het college van burgemeester en wethouder over het gebruik en inzet van relatiegeschenken.
  • Advisering over Koninklijke Onderscheidingen en gemeentelijk waarderingsbeleid.

Organiseren en coördineren

  • (mede) Organiseren en coördineren van officiële bezoeken, Algemene Gelegenheid Koninklijke Onderscheidingen, ontvangsten en recepties voor het onderhouden van de bestuurlijke netwerken en politieke contacten op lokaal, regionaal en nationaal niveau.
  • Uitvoeren van activiteiten ten behoeve van de profilering van de gemeente en het gemeentebestuur.
  • (mede) Organiseren van jaarlijkse herdenkingen en evenementen.
  • (mede) Organiseren en coördineren van de gemeentelijke partnerschapsbanden
  • Organiseren van interne representatieve momenten van de organisatie zoals de nieuwjaarsbijeenkomst.

Uitvoering

  • Van het proces rondom de toekenning van Koninklijke onderscheidingen, erepredicaten en gemeentelijke onderscheidingen.
  • Input aanleveren voor toespraken en voorwoorden van het gemeentebestuur.
  • Het behandelen van kabinetszaken van vertrouwelijke aard. 

Vereisten
1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker of adviseur kabinetszaken bij een gemeente; 
2. Aantoonbare werkervaring met het behandelen van aanvragen voor Koninklijke en gemeentelijke onderscheidingen (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria
3. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van toespraken en persberichten (30 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met het coördineren van het proces en het begeleiden van de kinderburgemeester (30 punten);
5. Een maximum uurtarief van € 85,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer (30 punten); 
6. Aantoonbare werkervaring binnen het bestuurs- en directiesecretariaat (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Representatief;
  • Punctueel;
  • Sociaal;
  • Flexibel.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 28 februari 2025 vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 27 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 26 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

7295 - Medewerker Kabinetszaken

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.