Aanvraagnummer: 7299
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden āvertrouwen, kracht en nabijheidā. De werksfeer is open en prettig. Met zoān 400 collegaās werken we voor en met ongeveer 66.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collegaās werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Team
Je werkt binnen het team Beheer openbare ruimte (40fte) samen met de collega's werk je aan de realisatie van onderhoud- en herinrichtingsprojecten in de gemeente Zeist. Samen met nog 4 verkeerskundige geef je invulling aan het mobiliteitsplan van de gemeente Zeist.
Opdracht
In de functie van adviseur mobiliteit bij de gemeente Zeist hou je je bezig met alle facetten van de verkeerskunde: Je werkt aan het verbeteren van de verkeersveiligheid, het oplossen van verkeerskundige knelpunten, het oplossen van parkeerproblematiek, het nadenken voer de toekomstie bereikbaarheid van Zeist en aan het verbeteren van de fietsinfrastructuur. Ons mobiliteitsplan is ambitieus: Zeist wordt verkeersveiliger, de fiets en de voetganger gaan een belangrijke vervullen in onze duurzaamheidsambities en Zeist wordt steeds meer een fietsgemeente.
Als advsieur mobiliteit houd jij je bezig met het;
- Beantwoorden van verkeerskundige vragen vanuit de gemeente, zoals het wijkteam, toezicht, politie en brandweer:
- Behandelen van vragen, verzoeen en meldingen van bewoners, bedrijven en scholen over verkeerskundige situaties, zoals aanpassing van de bebording, de wegmarkering en het nemen van verkeersbesluiten;
- Toetsen van bouwplannen op basis van verkeers- en parkeerkundige uitgagnspunten;
- Je wordt ook betrokken bij onderwerpen als bewegwijzering, verkeersredcutie, samenspel en communicatie.
Vereisten
1. Een afgeronde opleiding minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van Ruimtelijke Ontwikkeling;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het ruimtelijk domein;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
4. Deta vast constructie: kandidaat is bereidt om bij wederzijds goedvinden na initiƫle duur (minimaal 1040 uur) kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden;
5. Uiterlijk beschikbaar per 3 maart 2025.
Gunningscriteria
6. Aantoonbare werkervaring op het gebied van mobiliteit/verkeerskundige ; (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het adviseren en uitvoeren van beleid op het gebied van mobiliteit (licht dit duidelijk toe in het cv); (35 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van meldingen; (10 punten)
9. Minimaal 1/2 jaar aantoonbare werkervaring met verkeersveiligheidsvraagstukken als verkeersregisseur (omschrijf minimaal Ć©Ć©n duidelijk voorbeeld in het cv). (25 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent sociaal vaardig;
- Je kunt zelfstandig werken;
- Je bent een teamplayer;
- Je bent communicatief sterk in woord en schrift;
- Je hebt geen 9-5-mentaliteit.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do ā Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 28 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 27 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 25 februari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.