Aanvraagnummer: 7332
Organisatie: IRVN
Locatie: Nijmegen
Uren per week: 36
Tarief: ā¬48 - ā¬55 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 17-03-2025
Optie tot verlenging: 4 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 27-02-2025 08:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
IRvN is een samenwerkingsverband dat alle ICT-werkzaamheden verricht voor de gemeenten Nijmegen, Berg en Dal, Heumen, Mook en Middelaar, Beuningen en de Werkorganisatie Druten Wijchen. Dat doen we ook voor Werkbedrijf Rijk van Nijmegen (WBRN) en de Omgevingsdienst Regio Nijmegen (ODRN). We zijn ook verantwoordelijk voor het functioneel Applicatiebeheer van veel applicaties, voornamelijk voor de gemeente Nijmegen.
Voor de afdeling Dienstverlening (ongeveer 25 collegaās) zoeken we tijdelijk een extra Servicepunt medewerker.Ā Je komt te werkenĀ op de acht locaties van onze deelnemende organisaties, met name in Heumen en Nijmegen.
Verantwoordelijkheden
Je bent samen met je collegaās verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze eindgebruikers. Je gaat zelfstandig op locatie te werk en bereid de uitlevering van de laptop en IPhone voor waarna deze wordt uitgereikt aan de gebruiker. Verzorgt en registreert meldingen en indien nodig, voor een warme overdracht naar de Servicedesk of Backoffice. Je ondersteunt gebruikers op locatie bij het beveiligen van hun werkprocessen. Jij bent de ogen en oren van iRvN en hebt voldoende technische kennis om het verlengstuk te zijn van de technische (applicatie) beheerders.
Je krijgt energie van het helpen van een collega en sta je voor de kernwaarden van iRvN: Oplossingsgericht, Betrokken, Professioneel en betrouwbaar. Wij benaderen en zien al onze 5500 eindgebruikers als onze collegaās. Zo zoeken we een goede samenwerking om alle ambtenaren zo goed mogelijk hun werk te kunnen laten doen.
Je bent in staat een probleem van een gebruiker of systeem te analyseren en registreer je de meldingen in Topdesk.
Je lost de lokale incidenten en vragen op of zorgt dat ze opgelost worden door een adequate intake en eventuele overdracht naar de 3de lijn (ICT-beheer of Functioneel beheer). Ondersteun je de eindgebruikers met vragen over de veel gebruikte applicaties zoals Outlook, SharePoint, Teams of bijvoorbeeld OneDrive.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf tot 17-03-2025, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 30-06-2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld 'toelichting' van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.).
Aantoonbaar afgeronde ICT opleiding op mbo niveau 4;
Aantoonbaar kennis van MS365 applicaties;
Aantoonbaar recente ervaring met Topdesk;
Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring in gebruikersondersteuning binnen een organisatie met + 2.000 eindgebruikers;
Aantoonbaar ervaring met het uitleveren en ondersteuning van gebruikers bij hun werkplek;
Je beschikt over eigen vervoer om naar de diverse locaties te komen van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren;
I.v.m calamiteiten woon je niet verder dan 45 autominuten van locatie Nijmegen;
Bij aanvang van de opdracht beschik je over VOG 11,12,13;
Aantoonbaar mondeling en schriftelijk Nederlands op minimaal B2- niveau;
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt Ć©Ć©n kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
20 %Ivm het reizen tussen de verschillende locaties in het bezit van rijbewijs B;
30 %Aantoonbare actuele kennis van en ervaring met Windows server platform en Active Directory;
20 %Aantoonbare actuele kennis van M365 en Office 2016; 10%. Gecertificeerd 20%;
20 %Aantoonbare Kennis van de Microsoft 365 applicaties met betrekking tot gebruikersondersteuning en adoptie;
10 %Aantoonbaar recente ervaring in een non-profit omgeving.
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: ā¬ 48,00
Maximaal: ā¬ 55,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Empathisch: Je denk mee met de gebruiker, je kunt je verplaatsen in de gebruiker en denkt proactief mee
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden op korte termijn. Gelieve hier rekening mee te houden.