Aanvraagnummer: 7349
Organisatie: Gemeente Brummen
Locatie: Brummen
Uren per week: 20-24
Tarief: ā¬100 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 26-03-2025
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 09-03-2025 11:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Als Toezichthouder Omgevingsrecht bezoek je regelmatig de diverse bouw- en sloopprojecten. Dit maakt jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden heel afwisselend. Het uitvoeren van technische controles bij bouw- en sloopprojecten hoort bij jouw takenpakket, maar ook het opsporen en rapporteren van overtredingen binnen bouw- en bestemmingsplanregelgeving. Als adviseur geef je advies over bouw- en sloopvergunningen en bouwplaats inrichtingen. Met jouw communicatieve vaardigheden houdt je contact met uitvoerende partijen, opdrachtgevers en jouw directe collegaās.
Deze functie staat ook als reguliere vacature open.
De aard van de functie maakt deze opdracht ongeschikt voor zelfstandig ondernemers.
Verantwoordelijkheden
- Je voert toezicht uit aan de hand van vergunningstekeningen, voorwaarden en geldende planologische regels;
- Je houdt toezicht op de uitvoering van de bouw en sloopwerkzaamheden (exclusief asbest) met inachtneming van de geldende veiligheids- en brandvoorschriften;
- Je houdt toezicht op andere Wabo-gerelateerde vergunningen en meldingen;
- Je houdt toezicht op het gebruik van gronden en gebouwen;
- Je handhaaft bij overtredingen, rapporteert bevindingen, meldt overtredingen, treedt op en maakt (ambtelijke) vooraankondigingen;
- Je verzorgt de gereedmelding van aanleg, bouw, sloop e.d..;
- Je behandelt ongewone voorvallen, klachten, meldingen en verzoeken tot handhaving.
- Je begeleidt de Toezichthouder Omgevingsrecht
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 maart tot en met 26 september 2025 voor 20-24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Minimaal 3 jaar ervaring in gelijke functie binnen overheidsorganisatie
ABW I en/of ABW II
Kandidaat is geen ZZP-er
Gunningscriteria
Op basis van de beste kwaliteit wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de resultaten worden 3 kandidaten geselecteerd en uitgenodigd voor een gesprek.
Gunningscriteria Kwaliteit
20 %Relevante opleiding, bijv. Bouwkunde
40 %Relevante werkervaring, tenminste 3 jaar, in gelijke functie
40 %Ervaring binnen het vakgebied bij een overheidsinstantie.
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: ā¬ 100,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Tijdens de interviewfase worden de volgende competenties getest:
- Communicatieve vaardigheden
- Overtuigingskracht
- Zelfstandigheid
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.