Aanvraagnummer: 7364
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 36 uur
Tarief: ā¬65,50 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creƫren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeƫn en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag Ʃn morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Afdeling
Je bent werkzaam voor de afdeling beleid sociaal domein en jij voert je werkzaamheden voornamelijk uit op locatie.
Opdracht
Als locatiemanager ben je, samen met een collega-locatiemanager verantwoordelijk voor het beheer en de dagelijkse gang van zaken op opvanglocaties voor statushouders. Je zorgt voor een soepele organisatie, een veilige woonomgeving, een effectieve samenwerking met interne en externe partijen en de sociale begeleiding van de bewoners van de opvanglocatie.
Jouw verantwoordelijkheden
- Dagelijkse coƶrdinatie: Zorgdragen voor een efficiƫnte uitvoering van het locatiemanagement en het waarborgen van een goed functionerende opvang;
- Opstart en beheer: Begeleiden van de inwoners van de opvanglocatie met praktische zaken zoals inschrijving van kinderen bij een onderwijs, huisarts, tandartsen en ondersteuning bij hun praktische vragen waar ze niet mee uitkomen. Dit kan zijn bij het invullen van een formulier of ondersteuning bij een aanvraag gezinshereniging;
- Regels en naleving: Evalueren en handhaven van huisregels binnen de opvanglocaties;
- Probleemoplossing: Signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen;
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne afdelingen en externe organisaties. Zoals Vluchtelingenwerk, regisseurs inburgering, IND, BRP en/of matching huisvesting;
- Casemanagement: Begeleiden en oplossen van escalaties en complexe casussen die geen standaardoplossing hebben.
Vereisten
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.);
2. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
3. Een maximum uurtarief van ā¬ 65,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met statushouders;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als locatiemanager van een opvanglocatie van statushouders;
Gunningscriteria
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als maatschappelijk werker binnen het sociaal domein, benoem dit duidelijk in het cv (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als locatiemanager van een opvanglocatie van statushouders (35 punten);
8. Minimaal 2 uitgeschreven referentieprojecten, beschreven in een aparte alinea, waaruit blijkt dat de kandidaat een oplossings- en resultaatgerichte instelling heeft in geval van calamiteiten (20 punten);
9. Beschikbaar vanaf 24 maart 2025 voor 36 uur per week, gedurende de gehele opdracht inclusief eventuele verlengingen (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Probleemoplossend;
- Creatief;
- Flexibel;
- Proactief;
- Goed kunnen samenwerken;
- Motiverend.
Benodigd aantal professionals:
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdagmiddag 6 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen dinsdag 4 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 3 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.