Aanvraagnummer: 7369
Organisatie: Gemeente Schouwen-Duivenland
Locatie: Zierikzee
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zeeland
Startdatum: 14-04-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 05-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Met zoān 400 collegaās zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat āmoetā; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen ā onze inwoners, ondernemers, en gasten ā centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat āde mens centraal stellenā voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!
Opdracht
- Je beoordeelt aanvragen algemene en bijzondere bijstand (voor nuggers Ʃn bijstandsgerechtigden) en voert intakegesprekken met de cliƫnt. Je hebt daarbij oog voor de participatiemogelijkheden van de cliƫnt;
- Je legt en onderhoudt contact met de ketenpartners en hebt een proactieve rol in het uitvoeren van je werkzaamheden;
- Je beheert zelfstandig een caseload en bent daarin verantwoordelijk voor de uitvoering van alle voorkomende zaken, dit betekent ook dat je periodieke en incidentele heronderzoeken uitvoert;
- Je werkt actief samen met klantmanager Inburgering & Werk;
- Je werkt aan het voorkomen en aanpakken van fraude door de rechtmatigheid van verstrekte of te verstrekken uitkeringen te beoordelen;
- Je signaleert belemmeringen of ondersteuningsvragen op andere gebieden in het sociaal domein en bent intermediair naar andere hulpverlenende instellingen indien financiƫle, sociale en/of psychische problemen van de cliƫnt daartoe aanleiding geven.
Team
Het cluster LSZ (Loket Samenleving en Zorg) is gesplitst in een Participatie (Team Werk en Inkomen) en Team Jeugd en WMO. Jij gaat werken binnen het Team Participatie (Werk en Inkomen). Het team Werk en Inkomen bestaat uit klantmanagers Participatie (Inkomen, Werk en Inburgering), consulenten minimabeleid, consulenten terugvordering & verhaal, een sociaal rechercheur, een procesregisseur, kwaliteitsmedewerker en medewerkers van de uitkeringsadministratie.
Het cluster Loket Samenleving en Zorg (LSZ) vormt binnen de afdeling Werken, Wonen, Leven (WWL; ruim 70 fteās) de integrale toegang naar het sociaal domein. Vraagverheldering en inzet van ondersteuning vindt hier op een zo vroeg mogelijk moment en zo dicht mogelijk bij de inwoner plaats. Wat kunnen wij betekenen voor onze klanten? In het cluster vindt ook de toetsing en opdrachtverlening naar specialistische voorzieningen plaats.
Vereisten
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager inkomen binnen een gemeente;
2. Aantoonbare werkervaring met de Participatiewet;
3. 'Bring your own deviceā is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: telefoon.
Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met aanvragen levensonderhoud. Benoem in het CV waar dit is opgedaan (20 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met hercontroles rechtmatigheid. Benoem in het CV waar dit is opgedaan (20 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met aanvragen bijzondere bijstand voor uitkeringsgerechtigde en niet-uitkeringsgerechtigde. Benoem in het CV waar dit is opgedaan (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van SUITE van Centric. Benoem in het CV waar dit is opgedaan (40 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Plannen en organiseren;
- Klantgericht;
- Resultaatgericht;
- Goed kunnen samenwerken;
- Schriftelijke vaardigheid;
- Vakgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 paginaās, opgesteld in het Nederlands. Referenties kunnen worden opgevraagd.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do ā Vr (in overleg).
Is hybride werken mogelijk: Minimaal 2 dagen op kantoor op de dinsdag en donderdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 14 maart 2025, van 09:00 uur tot 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 12 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 5 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kan je reageren.