Aanvraagnummer: 7605
Organisatie: Metropoolregio Eindhoven
Locatie: Eindhoven
Uren per week: 36 per week
Tarief: €100 per uur
Duur van de opdracht: 31-3-2025 t/m 26-9-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 31-03-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 17-03-2025 17:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
De Metropoolregio Eindhoven (MRE) zoekt administratieve ondersteuning om haar fondsmanagementstructuur optimaal te faciliteren. Door de toenemende complexiteit van subsidiestromen en de combinatie van publieke en private middelen is efficiënte administratieve ondersteuning noodzakelijk. Vanwege de beperkte doorlooptijd wordt deze ondersteuning via een aanbestedingstraject ingehuurd. Dit waarborgt dat de ondersteuning tijdig beschikbaar is en een soepele en efficiënte administratie gewaarborgd blijft.
Omschrijving situatie
De organisatie
De MRE is een intergemeentelijk samenwerkingsverband van de gemeenten in Zuidoost Brabant en bestaat uit twee teams:
- Team MRE richt zich op de samenwerking van de 21 gemeenten in Zuidoost-Brabant. Binnen deze samenwerking werken we aan strategische grensoverschrijdende opgaven op het gebied van ruimte & wonen, mobiliteit, economie, energietransitie en landelijk gebied. De ambitie is een economisch sterke regio met een stabiele sociale basis en een vitale leefomgeving voor alle inwoners, nu en in de toekomst.
- Team RHCe houdt toezicht op het informatiemanagement van 20 gemeenten in de regio en fungeert als archiefdienst, zodat informatie duurzaam raadpleegbaar blijft voor burgers, onderzoekers en overheden. Daarnaast beheren we de regionale erfgoedcollectie, waardoor we de bijnaam ‘het collectieve geheugen van Zuidoost Brabant’ met trots dragen.
Werkzaamheden
De administratieve ondersteuning binnen de fondsmanagementprocessen van MRE heeft als doel een correcte en efficiënte administratie van de fondsen Mobiliteit, RegioDeal, Stimuleringsfonds en Wonen. De werkzaamheden omvatten:
- Verwerking van aanvragen : Ondersteunen bij het administratief verwerken en opvolgen van (subsidie)aanvragen en -rapportages.
- Documentbeheer en archivering : Structureren en beheren van administratieve documenten om naleving van regelgeving en transparantie te borgen.
- Ondersteuning fondsbeheer : Administratieve afhandeling van financiële stromen en opstellen van rapportages voor interne en externe stakeholders.
- Coördinatie en planning : Assisteren bij de organisatie en planning van fondsgerelateerde activiteiten, inclusief notuleren en verslaglegging van overleggen.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat heeft de volgende kwalificaties:- Aantoonbare ervaring binnen het publieke domein en met administratieve ondersteuning in fondsenbeheer.
- Je bent per direct beschikbaar
- Kennis van administratieve processen rondom subsidies en fondsen in het publieke domein.
- Ervaring met digitale administratiesystemen en documentbeheer.
Eisen
Gunningscriteria
Kwaliteit en ervaring van de aangeboden kandidaat
Mate van flexibiliteit en snelheid van inzet
Ervaring met administratieve ondersteuning binnen fondsmanagement in het publieke domein
Ervaring met administratieve processen van publiek-private samenwerkingen
Interview
Met de top 3 inschrijvers wordt een interview gehouden waar de gestelde eisen en gunningscriteria getoetst worden.