Fraud Blocker Vergunningverlener grondwater en- bescherming | ZZP

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Vergunningverlener grondwater en- bescherming

Logo van provincie overijssel met een gestileerde letter "o" in blauw en roze, met de tekst "provincie overijssel" in grijs.

Aanvraagnummer: 7679
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Provincie Overijssel
Locatie: Zwolle
Uren per week: 16 - 36 per week
Tarief: 100 per uur
Duur van de opdracht: 9,5 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 01-04-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! ā€œUitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Overijssel mag gƩƩn arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Overijssel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is'.

Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreƫren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Beschrijving Publieke Dienstverlening
De afdeling Publieke Dienstverlening houdt zich bezig met de uitvoering van het provinciaal grondbeleid, verstrekt subsidies en vergunningen en is verantwoordelijk voor toezicht en handhaving. Daarnaast ondersteunt zij het provinciaal beleid met beleidsonderzoeken, analyses en (GIS-) dataverwerking. De afdeling is een vliegwiel en verbinder als het gaat om het stimuleren van klantgerichte dienstverlening.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding, Vergunningverlening, Handhaving, Grondzaken, Subsidieverlening, DIGI (Data, Informatie, GIS & Innovatie) en Onderzoek & Advisering. 

Opdracht

  • Adviseren van gemeenten op het gebied van grondwaterbescherming.
  • Ontheffingen en vergunningen verlenen en meldingen afhandelen voor werkzaamheden in grondwaterbeschermingsgebieden.
  • Deelnemen aan (voor)overleg met interne en externe partijen, zoals Vitens en omgevingsdiensten.
  • Gemeenten voorlichten over grondwaterbescherming in hun vergunningen.
  • Adviseren bij de afhandeling van bezwaren en beroepen met betrekking tot de verleende vergunningen.
  • Fungeren als een kennisbron binnen het team, waar je collega's kunnen vertrouwen op jouw expertise op het gebied van grondwaterbescherming.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een maximum uurtarief van ā‚¬100,00 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;
3. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Vergunningverlener op het gebied van grondwater en- bescherming;

Gunningscriteria
5. Aantoonbare hbo bachelor opleiding op het gebied van natuur (ecologie, biologie), milieu of water (10 punten);
6.  Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Vergunningverlener op het gebied van grondwater en- bescherming binnen een overheidsinstelling (35 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het afhandelen en handhaven voor werkzaamheden in grondwaterbeschermingsgebieden (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het voorlichten over grondwaterbescherming ien bijbehorende vergunningen aan gemeentes (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het samenwerken met interne en externe belanghebbenden (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Omgevingsbewustzijn;
- Oordeelsvorming;
- Klantgericht;
- Zelfstandigheid;
- Samenwerken;
- Goed ontwikkelde sociale vaardigheden en dienstverlenende houding.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1-2.

CV-eisen
Maximaal 5 paginaā€™s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m vrijdag
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 24 april 2025 tussen 14.00 uur en 16.00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 23 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 1 april 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.