Aanvraagnummer: 7686
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Purmerend
Locatie: Purmerend
Uren per week: 36 per week
Tarief: 85 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 19-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Purmerend en in het bijzonder het team ICT is volop in ontwikkeling. Als gemeente willen we weten wat er in de stad speelt, in verbinding staan met onze inwoners en ondernemers. Dat betekent dat we goed in de gaten houden hoe het met onze inwoners, ondernemers Ć©n collegaās gaat. Het team ICT bestaat uit 50 medewerkers en zorgt ervoor dat systemen en applicaties op de juiste manier werken zodat onze collegaās zich optimaal kunnen inzetten. Door groei van de stad en organisatie, verbreden onze aandachtsgebieden en de daarmee samenhangende uitdagingen.
Opdracht
De gemeente Purmerend is op zoek naar een functioneel beheerder XXLNNC Zaken (voorheen Zaaksysteem.nl).
Een aantal jaar geleden is het zaaksysteem geĆÆmplementeerd. Vandaag de dag zijn er vraagstukken waar de organisatie aan werkt om het zaaksysteem zo goed mogelijk in te richten en in gebruik te nemen. In deze opdracht zul je een ondersteunende rol bieden aan de twee vaste functioneel beheerders van XXLLNC Zaken. Met de inzet van deze opdracht dien je zelfstandig invulling te geven aan je werkzaamheden en verantwoordelijkheden, opdat de vaste beheerders projectverantwoordelijkheden dragen. Gezien de behoefte aan zelfstandigheid, zoeken wij kandidaten die ervaring hebben als (dagelijks) beheerder van het XXLLNC Zaken en gewend zijn om zelfstandig te opereren in een team van meerdere beheerders.
Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van XXLLNC Zaken;
3. Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Purmerend mag gƩƩn arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Purmerend. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met het implementeren van nieuwe zaaktypen in XXLLNC Zaken (50 punten);
5. Beschikbaar per 1 april 2025 voor 36 uren per week (30 punten);
6. Een maximum uurtarief van ā¬85,- exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werkverkeer (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Analytisch vermogen: weet hoofd- en bijzaken goed te scheiden, kan complexe vraagstukken snel doorgronden en beantwoorden;
- Pro-activiteit: neemt initiatief om problemen te adresseren en op te lossen, zet tijdig de juiste middelen in, beheerst de risicoās en schaalt op tijd op indien het project niet meer conform de verwachtingen en planningen loopt;
- Plannen en organiseren: effectief en gestructureerd bepalen welke tijd, middelen en inzet nodig zijn om doelen te halen en dit realiseren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do - Vrij.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekent ook dat, in overleg, thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 26 maart 2025 tussen 13:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 25 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 19 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.