Aanvraagnummer: 7745
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 24 per week
Tarief: 60 - 78 per uur
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 07-04-2025
Optie tot verlenging: 2 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 21-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Het huisvesten van vluchtelingen is een specifiek project binnen de gemeente Apeldoorn. Het beheren en managen van deze contracten is ondergebracht bij het team facilitaire zaken. In dit team zitten meerdere contractmanagers en beheerders. Samen met een contractbeheerder ben je binnen het team facilitaire zaken primair verantwoordelijk voor dit specifieke vakgebied.
Deze functie richt zich met name op alle facilitaire contracten die het mogelijk maken om vluchtelingen uit de Oekraïne op verschillende locaties in onze gemeente Apeldoorn te kunnen opvangen en te faciliteren. Daarbij onderhoud je korte lijnen met de projectleiding, locatie coördinatoren en je collega’s van het team inkoop.
Jij levert als contractmanager facilitair een belangrijke bijdrage in het afsluiten, borgen en beheren van deze facilitaire contracten. Je bent daarbij verantwoordelijk voor het voorbereiden en implementeren van die contracten en daagt leveranciers uit om prestaties te leveren zoals is uitgevraagd in de aanbesteding Daarnaast signaleer jij onrechtmatige inkopen en waar nodig help je bij het tot stand komen van aanbestedingen en de bijbehorende contracten. Genoeg uitdaging voor jou dus!
Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk betrokkenheid en professionaliteit. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan jouw functie als contractmanager maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn wij een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!
Schrik je niet van dagelijkse hectiek en zoek je afwisseling en uitdaging in je werk, dan komen we graag met jou in contact. Deze functie is in ieder geval tot eind 2025. In die periode maken wij de inschatting of continuering van de functie noodzakelijk blijft.
Verantwoordelijkheden
- Je implementeert met je collega’s contract- en leveranciersmanagement.
- Stuurt op financiën en de afgesproken kpi’s.
- Je bewaakt de kwaliteit en kijkt waar je nog verder kunt verbeteren.
- Je zet samen met de inkoopadviseur aanbestedingen in de markt, haalt hiervoor informatie op bij eindgebruikers en vertaalt dit samen met je collega’s tot een programma van eisen en wensen.
- Voert op tactisch niveau de gesprekken met je leveranciers.
- Stemt samen met je contractbeheerder de rolverdeling af richting de leveranciers.
-
Je signaleert kansen om onze dienstverlening nog beter te maken.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 7 april 2025 tot en met 31 december 2025 voor 24 uur per week inzetbaar. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer twaalf (12) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.
2. De kandidaat beschikt over een afgeronde HBO opleiding. Voorgenoemde dient te blijken uit het cv.
3. De kandidaat heeft gerichte ervaring als contractmanager. Voorgenoemde dient te blijken uit het cv.
4. Opdrachtnemer vraagt een VOG aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld. Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.
5. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot 21 maart 2025 9.00 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.
6. De gemeente nodigt u uit om een offerte in te dienen voor deze opdracht. De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzp’er) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzp’ers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht. Inschrijver voldoet minimaal aan het feit dat Inschrijver: • Loonbelasting en werknemerspremies afdraagt (en hiermee verzekerd is binnen het sociale stelsel) voor de betreffende kandidaat die de opdracht uitvoert; • Een werkgeversgezag heeft tussen Inschrijver en kandidaat (die de opdracht uitvoert); • Voldoet aan alle werkgeversverplichtingen, zoals 2 jaar doorbetalingsverplichting bij ziekte, de Wet Poortwachter of de WAADI. De gemeente kan Inschrijver verzoeken om schriftelijk aan te tonen dat Inschrijver voldoet aan bovenstaande punten.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
100 %1. De kandidaat heeft gerichte ervaring als contractmanager binnen het facilitaire werkveld. Beoordeling: - De kandidaat heeft geen gerichte ervaring als contractmanager binnen het facilitaire werkveld (0 punten). - De kandidaat heeft tot 1 jaar gerichte ervaring als contractmanager binnen het facilitaire werkveld (2 punten). - De kandidaat heeft meer dan 1 jaar gerichte ervaring als contractmanager binnen het facilitaire werkveld (5 punten).
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 78,00
Competenties te toetsen in interviewfase
De onderstaande competenties worden getoetst tijdens het interview:
- Je communiceert helder en legt makkelijk contact.
- Bent cijfermatig onderlegd.
- Resultaatgericht en streeft naar kwaliteit van werken.
- Pro-actief, neemt verantwoordelijkheid en zoekt ruimte waar het kan. Ontzorgt je collega’s, werkt zelfstandig maar ook samen met een team.
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden op woensdag 26 maart 2025 tussen 13.00 en 16.00 uur, op locatie het Stadhuis in Apeldoorn. Gelieve hier rekening mee te houden.