Medewerker Administratie Zorg

Aanvraagnummer: 7854
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam
Uren per week: 20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 18-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
“Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Leidschendam-Voorburg mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Leidschendam-Voorburg. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).”
Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.
Over de afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ)
Werken voor WIJZ is werken aan het vangnet voor mensen die in kwetsbare omstandigheden terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld inwoners die ondersteuning nodig hebben om aan het werk te komen, inwoners met schulden of inkomensproblemen, ouderen met zorgproblematiek en kinderen in nood. Je onderhoudt nauw contact met externe partijen, zoals zorgaanbieders en scholen. Dit is de afdeling waar je écht verschil kunt maken voor mensen die het alleen even niet redden.
Opdracht
- Controleren van facturen van diensten en hulpmiddelen vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) aan de hand van gemaakte contractafspraken
- Raadplegen van benodigde systemen zoals ERPx en Suite voor Sociaal Domein
- Navragen van ontbrekende gegevens of documenten op bij de betreffende collega, leverancier of instantie
- Verwerken van ingekomen meldingen Wmo in de Suite voor Sociaal Domein
- Vragen beantwoorden van leveranciers of klanten over meldingen, declaraties en betalingen
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau in administratieve richting;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker bij een gemeentelijke instelling;
4. Aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociaal Domein, ERPx en MS office (benoem waar dit is opgedaan in het cv);
5. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen.
6. Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Wmo, benoem waar dit is opgedaan
Gunningscriteria
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als administratief medewerker binnen een gemeente (30 punten);
8. Beschikbaar om op dinsdag op locatie in Leidschendam te werken (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in een administratieve rol binnen het sociaal domein (25 punten);
10. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Wmo, benoem waar dit is opgedaan (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Je hebt scherp oog voor detail, je bent collegiaal en klantvriendelijk en je kan je goed verwoorden in woord als in geschrift. Je hebt affiniteit met administratieve processen en geautomatiseerde gegevensverwerking. Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:
- Kwaliteitsgericht;
- Nauwkeurigheid;
- Integriteit;
- Verantwoordelijkheid;
- Analytisch vermogen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in ieder geval dinsdagochtend, overige uren in overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 20 maart 2025 van 09.00 uur tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 19 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 18 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.