Klantmanager Poort

Aanvraagnummer: 7866
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Nijmegen
Locatie: Nijmegen
Uren per week: 36 per week
Tarief: 77 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 27-03-2025 08:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Opdracht omschrijving
Team Nieuwe Klanten bestaat uit 17 klantmanagers en 6 participatiecoaches. Dit is een energiek team in ontwikkeling, waarin je mee mag denken over de uitvoering. Gedrevenheid en samenhorigheid zijn kenmerken die bij het team passen. Je begeleid klanten waarbij je de deze zo optimaal mogelijk ondersteunt naar zelfredzaamheid.
Gezien de aard van de werkzaamheden is deze opdracht niet geschikt voor Zzp- ers.
Verantwoordelijkheden
De kern van je werk bestaat uit het beoordelen en afhandelen van aanvragen. Je wordt daarnaast periodiek ingeroosterd als troubleshooter, waarbij je telefonisch voorkomende vragen van klanten afhandelt. Je werkt daarbij veel samen met collega’s, maar ook met externe partijen. Jij brengt deze verschillende disciplines bij elkaar om het maximale resultaat voor de klant te behalen.
- Afhandelen van aanvragen levensonderhoud
- Voeren van (intake) gesprekken en afleggen van huisbezoek
- Verantwoordelijk voor een eigen caseload
- Verwerken van mutaties (caseloadbeheer)
- Maken van rapportages en beschikkingen
- Uitvoeren van rechtmatigheidsonderzoeken
Hoe je dit doet?
- Je beoordeelt bijstandsaanvragen en verwerkt de aanvragen in PKO en Suite.
- Je voert gesprekken met klanten en voert huisbezoeken uit.
- Je beantwoordt vragen van klanten en instanties en zorgt voor een juiste afhandeling;
- Je onderhoudt veelvuldig contact met partners zoals het WerkBedrijf en maatschappelijke organisaties in Nijmegen.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-04-2025, of zo snel mogelijk daarna, tot en met 31-03-2026 voor 36 uur per week .De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld 'toelichting' van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)
Aantoonbaar afgeronde bachelor;
Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente ervaring in bij de poort/intake voor het afhandelen van aanvragen voor levensonderhoud;
Aantoonbaar kennis van en ervaring met maatwerk/menselijke maat / Mens als Middelpunt;
Aantoonbaar kennis van de Participatiewet in Balans wetswijziging;
Er wordt van je verwacht dat je minimaal 50% op kantoor werkt, waarvan in ieder geval de maandag, dinsdag.
Aantoonbaar kennis van Suite/ PKO;.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
70 %Aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring met rechtmatigheidsonderzoeken aan de poort/intake; > 3 jaar is 50%, > 4 jaar is 70%;
30 %Ervaring met huisbezoeken en confronterende gesprekstechnieken. Geef hiervan maximaal 2 voorbeelden. Elk overtuigend voorbeeld scoort 15%.
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 77,00
Competenties te toetsen in interviewfase
We zijn op zoek naar een collega met organisatiekracht die naast de uitvoering van het werk over de grenzen van verschillende teams heen kan kijken.
Een netwerker, die samen met de klant, collega’s en externe partijen gemakkelijk in verbinding komt.
Je bent flexibel en sociaalvaardig en haalt voldoening uit persoonlijk contact met klanten en collega’s.
Ook durf je buiten kaders te denken én te kijken, waarbij je de menselijke maat voorop stelt.
Met jouw inlevingsvermogen en goede gesprekstechnieken ben jij diegene die we zoeken.
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden in week 14 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.
Reageer nu op deze opdracht!
(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!
Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel: +31 6 17627944
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling