Projectleider ICT


Aanvraagnummer: 7870
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 80 - 92,25 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 19-03-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie
De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.  
 
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving.
Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is. 

Opdracht
Vanwege het vertrek van onze huidige projectleider ICT zoeken we tijdelijk versterking ter overbrugging.

In deze rol coördineer je de samenwerking met onze ICT-dienstverlener, begeleid je interne ICT-projecten zoals de vervanging van hardware en draag je bij aan de uitvoering van aanpassingen in ons ICT-beleid. Daarnaast ondersteun je, waar nodig, ons ICT-servicepunt.

Vereisten;
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider met ICT en/of informatiemanagement projecten;
3. Aantoonbare werkervaring als projectleider ICT binnen een gemeente;
4. Uurtarief maximaal € 92,25 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werk;
5. Uiterlijk beschikbaar per 3 april 2025;

Gunningscriteria
6. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van IT (15 punten);
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als ICT projectleider (35 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider ICT binnen een gemeente (25 punten);
9. Aantoonbaar beschikbaar voor 32-36 uur (20 punten);
10. Uurtarief maximaal €80,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werk (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- proactief
- nauwkeurig
- accuraat
- projectmanagement

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 25 maart 2025, tussen 13:00 en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 21 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 19 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!