Secretaresse Public Affairs en Bestuurszaken noordelijke samenwerking

Logo met de tekst "SNN" in grijs naast een abstracte grijze vorm met een cluster van kleurrijke cirkels in rood, oranje, blauw en geel.

Aanvraagnummer: 7878
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Samenwerkingsverband Noord-Nederland (SNN)
Locatie: Groningen
Uren per week: 28 - 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Groningen
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 20-03-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
SNN is een samenwerkingsverband van de drie noordelijke provincies. Wij stimuleren, faciliteren en verbinden ambities gericht op de ontwikkeling van Noord-Nederland. Wij voeren diverse subsidieprogramma’s uit, faciliteren noordelijke samenwerking en behartigen de belangen van het Noorden in Den Haag en Brussel. 

De activiteiten voor de noordelijke samenwerking richt zich op de facilitering van de overleggen van bestuurders, directeuren en ambtenaren van acht overheden. Hierin zijn nog verbeterslagen te maken qua organisatie en het optimaliseren van de processen rondom de vergaderingen.

De belangenbehartiging namens Noord-Nederland richt zich op het informeren van stakeholders en beslissers op nationaal en Europees niveau, deze activiteiten worden gedaan onder het merk Sterk Noord-Nederland.

Het team Public Affairs bestaat uit acht collega’s; lobbyisten in Den Haag en Brussel, communicatieadviseurs, de bestuurssecretaris Noord-Nederland en de manager Public Affairs. De voorbereiding van de overleggen waarvoor optimalisatie nodig is zijn het overleg van lobbycoördinatoren, het overleg van de secretarissen van de noordelijke samenwerking en de Regiegroep noordelijke samenwerking en de interne bedrijfsvoering van het team.

Opdracht
Je werkt onder leiding van de manager Public Affairs als secretaresse Public Affairs waarbij je verantwoordelijk bent voor de optimalisatie en herstructureren van administratieve processen. Je taken zijn het herstructureren van Sharepoint, het optimaliseren van administratieve en HR ondersteunende processen en de organisatie en processen van de noordelijke overleggen. Tevens het inregelen van de ondersteunende processen, en het vertalen van de jaarplannen van de organisatie naar processen en relevante overzichten op de voortgang en realisatie. Tevens ben je verantwoordelijk dat deze optimalisatie voldoet aan geldende wet- en regelgeving.

Vereisten
1.Aantoonbare werkervaring in een politiek bestuurlijke omgeving;
2. Aantoonbare werkervaring met Office365, SharePoint, IBabs en CRM;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Officemanagement;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als directiesecretaresse
5. Aantoonbare werkervaring met het optimaliseren en herstructureren van administratieve en bedrijfsmatige processen;
6. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.

Gunningscriteria
7. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als directie- of bestuur secretaresse in de afgelopen 15 jaar; (60 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het organiseren van bestuurlijke bijeenkomsten; (40 punten)

Competenties

  • Je kunt je werk goed plannen en bent assertief, zorgvuldig en enthousiast
  • Je bent leergierig en neemt initiatief
  • Je hebt geen negen-tot-vijfmentaliteit
  • Je vindt het fijn om de manager Public Affairs, de bestuurssecretaris en het team te ontzorgen door organisatie- en bedrijfsprocessen te optimaliseren en in te regelen.

Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 8.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 2 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in afstemming op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever (eventueel via Teams) zijn gepland op dinsdag 25 maart 2025 van 09.30 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 20 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.