Bestuurssecretaresse

Logo van avri met gestileerde groene tekst met een veelkleurig vuurradontwerp eromheen.

Aanvraagnummer: 8113
Organisatie: Avri
Locatie: Geldermalsen
Uren per week: 24 - 32 per week
Tarief: 85 - 95 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-05-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 03-04-2025 09:00

Deze opdracht is gesloten.



Deel deze opdracht
.fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; } .fa:hover { opacity: 0.7; } .fa-facebook { background: #3B5998; color: white; } .fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; } .fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; } .fa-envelope { background: #808080; color: white; } .fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; } .fa-instagram { background: #125688; color: white; }


Opdracht omschrijving

Het cluster bestaat uit een bestuurssecretaresse en 2 algemene secretaresses voor de managers. Incidenteel invallen tijdens hun afwezigheid kan voorkomen.

Ter overbrugging voor de definitieve invulling, zijn wij op zoek naar een tijdelijke Bestuurssecretaresse.
**Wij hebben voor deze invulling een voorkeurs kandidaat, maar staan open voor andere kandidaten**

De werkzaamheden vinden in principe volledig vanuit kantoor (Geldermalsen) plaats.


Verantwoordelijkheden

-Voorbereiden, notuleren en uitwerken vergaderingen.
-Bijhouden planningen, actielijsten, besluitenlijsten etc.
-Verzenden stukken naar interne en externe belanghebbenden.
-Ondersteuning bij bijeenkomsten.
-Agendabeheer directeur Avri.
-iBabs verder implementeren.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2025 tot en met 31 oktober 2025 voor 24 - 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 3 maanden . De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.

10+ jaar werkervaring in deze functie.

Minimaal MBO+/HBO opleiding: Directiesecretaresse.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Aantoonbare ervaring binnen een publieke organisatie.

40 %

Aantoonbare ervaring binnen de afvalbranche.

20 %

Aantoonbare ervaring met iBabs.


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 85,00
Maximaal: € 95,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Tijdens de interviewfase worden de eisen en wensen besproken.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden via Teams op 9 april 2025 (tussen 10.30-13.00u).
Gelieve hier rekening mee te houden.