Projectcoördinator IZA lokaal


Aanvraagnummer: 8716
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 16 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maanden
Sluitingsdatum: 14-04-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



“Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Soest mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Soest. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”

Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie
De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.  
 
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving.
Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is. 

Opdracht
De gemeente Soest zoekt een tijdelijke projectcoördinator voor de lokale uitvoering van het Integraal Zorgakkoord (IZA) en het Gezond en Actief Leven Akkoord (GALA), gefinancierd via de Brede SPUK regeling. De projectleider fungeert als schakel tussen de lokale en regionale uitvoering van de plannen.

Wat ga je doen?

  • aan de lokale uitvoering van het IZA en initiëren van regionale samenwerking.
  • Verbinding maken tussen lokaal beleid en regionale ketenaanpakken (zoals valpreventie, welzijn op recept, obesitas).
  • Zitting nemen in lokale en regionale overleggen (Brede SPUK en IZA strategisch overleg).
  • Bijdragen aan het Transformatieplan binnen het project Samen Sterker Eemland.
  • Monitoren, analyseren en evalueren van maatschappelijke effecten van het beleid.
  • Adviseren van managers en bestuurders en informeren over ontwikkelingen.
  • Beheren van de complexe IZA financiering.

Vereisten;
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op HBO-bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein;
3. Aantoonbare werkervaring met het domein van (publieke) gezondheid.

Gunningscriteria
4. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau richting sociaal werk (10 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator of projectmanager binnen het sociaal domein (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het Gezond en Actief Leven Akkoord en het integraal Zorgakkoord (beschrijf dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van actuele wet - en regelgeving in het zorgdomein (WMO en / of WLZ) (beschrijf dit duidelijk in het cv) (10 punten);
8. Aantoonbare kennis van de IZA-financiering en ervaring in beleidscoördinatie binnen het sociaal domein (15 punten);
9. Uiterlijk beschikbaar per 15 april 2025  voor 16 uur per week (5 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Communicatief sterk.
  • Flexibele inzet.
  • Affiniteit met PC-cyclus.
  • Kan goed schakelen tussen bestuurders en uitvoerders.
  • Is gewend om in regioverband samen te werken.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10a. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen hier bericht over. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 14 april 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.