Medewerker crediteurenadministratie

Logo met het woord "nieuwegein" naast een abstract wervelontwerp in paars en grijs.

Aanvraagnummer: 8804
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Nieuwegein
Locatie: Nieuwegein
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 16-04-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Nieuwegein mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Nieuwegein Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
We hebben iemand tijdelijk nodig voor het invoeren van facturen. Er is iemand met pensioen gegaan. Deze zou niet vervangen worden omdat we een systeem wilde invoeren waarbij facturen automatisch worden ingelezen. Dit systeem is nog niet ingericht. Dat gaat de komende tijd spelen, dus daar is ook capaciteit voor nodig.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van crediteurenadministratie;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo-4-niveau in de richting van financiën;
4. Beschikbaar per 1 mei 2025 voor 24 uur per week.

Gunningscriteria
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met Key2financien (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Crediteurenadministratie (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Secuur;
- Klantvriendelijk;
- Behulpzaam.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 07. Deze functieschaal is eventueel verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 23 april 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 22 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 16 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.