Regisseur Inburgering

Aanvraagnummer: 9157
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug
Locatie: Zeist
Uren per week: 32 uur
Tarief: 70 per uur
Duur van de opdracht: 6
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 02-05-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Let op: “Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de RSD Kromme Rijn Heuvelrug mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de RSD Kromme Rijn Heuvelrug. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”
Organisatie
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.
Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie! De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!
Team
Wij zijn voor Team Inburgering op zoek naar versterking! Je voert caseloadbeheer over 80 tot 100 klanten. De caseload bestaat uit gezinsmigranten en asielmigranten, die zich allemaal in een andere fase van hun inburgeringsproces bevinden. Je zult een groot deel van de opdracht besteden aan het begeleiden van jongeren in hun inburgeringsproces. Binnen deze opdracht ga je aan de slag met het structureren en op het orde brengen en houden van je caseload.
Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het regie op het gehele inburgeringstraject: het voeren van de Brede Intake, het afnemen van de Leerbaarheidstoets, opstellen van de PIP, monitoren van het inburgeringstraject, en zaken rondom de afronding (onder andere aanvragen verlenging en eindgesprekken voeren). Hiervoor werk je intensief samen met onze netwerkpartners, zoals de taalscholen en vluchtelingenwerkorganisaties.
Naast de regie op het inburgeringsproces ligt de nadruk op het laten participeren van de doelgroep, door middel van betaald werk, vrijwilligerswerk of werkervaringsplekken.
Vereisten
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het begeleiden van nieuwkomers;
2. Maximaal uurtarief van €70,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de nieuwe wet inburgering;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Suite;
5. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
6. De kandidaat stelt zich voor motiveert waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht. De motivatie is geschreven door de kandidaat zelf;
7. Aantoonbare kennis van de participatiewet.
Gunningscriteria
8. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling (25 punten);
9. De kandidaat spreekt de Arabische taal, Tigrinya of Farsi/Dari (10 punten);.
10. Aantoonbare werkervaring in het begeleiden van jongere statushouders (30 punten);
11. Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2025, voor 32 uur per week gedurende gehele opdracht inclusief verlengingen (35 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Samenwerken;
- Plannen en organiseren; li>Initiatief;
- Klantgericht;
- Resultaatgericht;
- Nauwkeurig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 12 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 8 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 2 mei 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.