Projectmanager website

Aanvraagnummer: 9449
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Koninklijke Auris Groep
Locatie: Rotterdam
Uren per week: 8-12 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 9-12 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-05-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Koninklijke Auris Groep mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Koninklijke Auris Groep . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Koninklijke Auris Groep merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie onderdeel
De Koninklijke Auris Groep (Auris) is de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal. Auris bestaat uit scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs, ambulante diensten, audiologische centra en zorglocaties.
Auris Ondersteunende Diensten (AOD) is de concern-brede staf en ondersteuning van Auris verdeeld over de vier domeinen HR, Bedrijfsvoering, ICT en Beleid, Onderzoek, Kwaliteit en Innovatie. Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van de organisatie, vooral gericht op financiën, huisvesting, inkoop en centrale ondersteuning. Kijk voor meer informatie over Auris op www.auris.nl.
Opdracht
Wij gaan starten met het vernieuwen van onze corporate website Auris.nl. Voor dit project zijn we op zoek naar een tijdelijke projectmanager online/website. Wij hebben in het team nog de expertise, noch de capaciteit om dit omvangrijke project zorgvuldig van A tot Z te begeleiden.
Ervaring/kennis:
- aantoonbaar ervaring met het begeleiden van websiteprojecten
- Ruime projectmanagent ervaring
- Nauwkeurig en kan goed omgaan met deadlines
- Kennis van (online) customer journey en online toegankelijkheid (bekend met WCAG 2.0 richtlijnen)
- kennis van development en designprocessen
- Je begrijpt UX/UI design voor websites en webshops
- Ervaring met diverse CMS -en (functioneel)
- Marketingkennis is welkom. Maar geen vereiste
- Proactief en organisatiesensitief
- Kan goed samenwerken
- Durft bureau en collega’s aan te spreken op deadlines en samenwerking
Inhoud rol:
- Opstellen van projectplanningen, budgetten en kwaliteitseisen en deze bewaken.
- Samenwerken met verschillende teams, waaronder ICT.
- Werkt samen met collega’s van Team communicatie 1 senior adviseur en 2 comm medewerkers, die met jou aan dit project werken.
- Aanspreekpunt intern en extern voor dit project.
- Stuurt extern webbureau aan.
- Regelmatig voortgang rapporteren aan leidinggevende
Vereisten
1. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van websiteprojecten;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met projectmanagement;
3. Aantoonbare werkervaring met development en designprocessen;
4. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring met UX/UI design voor websites en webshops; (50 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met WCAG 2.0 richtlijnen; (50 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Samenwerken:
Proactief;
Organisatiesensitief;
Nauwkeurig;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal CAO-OOP schaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 12 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 1 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.