WMO Consulent

Aanvraagnummer: 10437
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 73 per uur
Duur van de opdracht: 5,5 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 30-06-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 14-05-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
“Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Huizen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).”
Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
Opdracht
- Contacten met inwoners: Je verheldert en analyseert hulpvragen middels een vraag gestuurd gesprek op de verschillende levensdomeinen en je geeft informatie en advies zowel in de spreekkamer, telefonisch als door huisbezoek. Met collega´s bespreek je en bepaal je de situatie als inwoners hulp nodig hebben op andere domeinen. Uitgangspunt is 1 klant - 1 plan - 1 regisseur.
- Procesregie: Je bent procesregisseur op het terrein van WMO.
- Uitvoering WMO: Op het gebied van de uitvoering van WMO behandel je alle voorkomende aanvragen binnen de WMO, je verricht heronderzoeken en je verricht overige werkzaamheden zoals beëindigingen, aanvraag taxipas etc.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als WMO consulent binnen een gemeente;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met indiceren Wmo-breed waaronder meldingen m.b.t. huishoudelijke hulp, hulpmiddelen en/of Begeleiding, benoem deze punten in het cv;
5. Beschikbaar per 30 juni 2025 voor 32 tot 36 uur per week, voor de duur van de opdracht;
Gunningscriteria
6. Een maximum uurtarief van € 73,- excl btw en incl reiskosten woon -/werkverkeer (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het plannen en uitvoeren van huisbezoeken met bijbehorende verslaglegging (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met het systeem Isamenleving (10 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als WMO consulent binnen een gemeente (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Accuraat;
- Stressbestendig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 20 mei 2025 tussen 13.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 16 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 14 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.